Demonstration og forældreprotester breder sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Soonmom skriver:

Jeg synes det er et spøjst tidspunkt når det er for forældre , det er tydeligvis Ikke forældre til sovebørn, der har arrangeret det

Jeg ville gerne støtte op, men mit barn sover altså på det tidspunkt 

Kan du ikke bare tage barnet med i barnevogn/klapvogn? 

Jeg har tre børn og hvis jeg skulle blive hjemme når den lille sover ( to lure af 2 timers varighed) ville det næsten være umuligt at komme ud og lave noget med de store. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2019

migxher

Soonmom skriver:

Jeg synes det er et spøjst tidspunkt når det er for forældre , det er tydeligvis Ikke forældre til sovebørn, der har arrangeret det

Jeg ville gerne støtte op, men mit barn sover altså på det tidspunkt 

Jeg gætter på at du kun har 1 barn med mere end 1 barn kommer man i hvertfald ikke langt med den indstilling.

Anmeld Citér

25. marts 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Spændende at se hvad det udvikler sig til. Personligt kommer jeg ikke til at deltage, da svigerforældrenes guldbryllup prioteres højere den dag, men vi har også en super børnehave, som virkelig forstår at rumme alle børn og give omsorg, men det burde alle jo have.

Anmeld Citér

25. marts 2019

Rundtpågulvet

Jeg ved at tidspunktet også har været oppe og vende i styregruppen for demonstrationen. De har rådført sig med erfarne folk, der har rådet dem i forhold til tidspunktet. Jeg kender dog ikke begrundelsen for tiden.

For mit eget vedkommende skal jeg rejse langt med bus og tog, så der er tiden helt perfekt, så skal jeg ikke op før en vis herre får sko på :-)

Jeg har ikke sove-børn længere, men lige til sådan et arrangement havde jeg mødt op uanset tidspunkt.

I det langsigtede perspektiv er middagsluren sekundær. 

Tænk måske en dag at skulle skulle forklare sine store børn at vi havde chancen for at råbe højt, men undlod fordi middagsluren var vigtigere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.