Har aldrig selv prøvet at miste.... men angsten for at gøre det har jeg helt bestemt haft, og har!
Da jeg ventede min søn var jeg alene (hans far skred) Og det gjorde ikke alle mine bekymringer mindre. Fik så afvide jeg skulle passe på med at stresse, for det kunne kroppen og dermed babyen ikke for godt tåle når man var Nygravid.... Lettere sagt end gjort! Alt gik fint.... Da jeg så var 29 uger henne fik jeg igen pludselige smerter, og det var så endnu en grund til at blive bange, men med god grund- Min fødsel gik igang, men med god læge hjælp, og en masse hvile gik det i sig selv, men angsten forfulgte mig indtil jeg var 37 uger henne og det ville være okay at føde, og den lille lort kom 5 dage over terminen....
Denne gang har jeg det fuldstændig lige sådan, jeg har været så bange. Da jeg så var til Nf scanning og så alt var som det skulle være, fik jeg den vildeste hovedepine, et bevis på at jeg nu havde fået svar på alt var oki.... Jeg er nu 15+3 uger henne, og jeg er begyndt at mærke små bobler fra maven. Og jeg ved udemærket godt at det er meget alm at jeg ikke skal mærke babyen tit endnu, men hvis der går en dag hvor jeg ik har mærket den bliver jeg nervøs...
Ved ik om du kan bruge det jeg skriver til så meget, men nu ved du blot at du langt fra er den eneste der har det sådan.... Men er der noget, så kontakt din læge og få en snak med hende/ham...
Held og lykke med den lille spir i maven!
Anmeld