Er det muligt at abortere uden at bløde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.993 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Skytten0111

Hej piger..

Ja, lige et spørgsmil til jer..

Kan man/er det muligt at abotere uden at der nødvendigvis skal være blod? Nogen der har prøvet det, eller hørt om det??

Når man er gravid føler jeg at jeg er lidt mere pylret med kroppens tegn. Og hvis man har lidt ondt i maven frygter man det værste!

Håber at i kan hjælpe.

Knus Skytten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Skytten0111 skriver:

Hej piger..

Kan man/er det muligt at abotere uden at der nødvendigvis skal være blod? Nogen der har prøvet det, eller hørt om det??

Når man er gravid føler jeg at jeg er lidt mere pylret med kroppens tegn. Og hvis man har lidt ondt i maven frygter man det værste!

Håber at i kan hjælpe.

Knus Skytten

mener jeg godt man kan, men blodet og fosteret vil komme efter nogen dage.. så der vil komme blod...

tror du at du er ved at abotere da??

kan kun give dig ret, man er så nervøs, går selv med angsten for at føde for tidligt, det er frygteligt.. den angst var der slet ikke med mit første barn.. men er bange hele tiden denne gang.. jeg gik i fødsel i uge 32 med nichlas, nok derfor jeg er bange for jeg sku føde før denne gang..

knus til dig fra karina 23+6

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Skytten0111 skriver:

Hej piger..

Håber at i kan hjælpe.

Knus Skytten

for at berolige dig lidt,(hvis jeg kan)  så kan man have meget ondt i maven, uden der er ved at ske noget, maven skal jo udvides helt vildt..

Anmeld

19. oktober 2009

Mai Maria

Kort og godt JA.

Jeg har mistet 7 gange, og kun én af gangene blødte jeg... De andre gange har man opdaget under en scanning at hjertet er holdt med at slå, og så har jeg måttet have en udskrabning for at få det fjernet...

Dog vil jeg berolige dig med at jeg ingen af gangene har haft voldsomt ondt i maven, så det har ikke været det der har fortalt mig der er noget galt - de gange jeg selv har anet udråd har jeg pludselig mistet ømheden i brysterne, eller mistet trangen til den mad, jeg ellers har levet af i den graviditet...

Så din ondt i maven behøver altså ikke betyde andet end at du jo har noget som vokser...  

Rigtig meget held og lykke med det hele.

Kram

Anmeld

19. oktober 2009

Skytten0111

Altså jeg frygter det så meget. Men alle siger at det er meget normalt at have ondt i maven.. Kan prøve at forklare det lidt, jeg har lidt ondt over skambenet, og i siderne - men det kan jo godt være de såkaldte "ligamentsmerter".. Og nå jeg så skal til at sove om aftenen for jeg ondt i venstre side hvid jeg ligger på den. Men jeg har alle symptomerne.. Ligefra kvalme til træthed osv..

Men det er bare det at jeg har ondt i maven, som om mens er på vej, - men det har jeg dog også hørt rigtig mange sige..

Altså er det bare mig der skal tage den lidt med ro, og ikke tro det værste....

Men jeg er gravid i 9+5 så der er ikke langtid til at det farligste periode er over, (Altså når man er 12 uger henne). Jeg er gravid for første gang, og det er en planlagt graviditet, og jeg ønsker det så meget. Måske det bare er fordi at jeg tænker meget over det, at jeg føler på den måde.

Knus, og tak for jeres svar..

Anmeld

19. oktober 2009

Skytten0111

jeg skal iøvrigt til min første skanning den 6.11.. Så der håber vi på at se en lille bitte sund og rask baby... men er bare bekymret!!

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Skytten0111 skriver:

jeg skal iøvrigt til min første skanning den 6.11.. Så der håber vi på at se en lille bitte sund og rask baby... men er bare bekymret!!

tror ikke du skal bekømre dig så meget, de sammen smerter havde jeg og har stadigvæk. det bliver spændene at se bebsen til scanningen.. det er skønt at se det lille foster..

Anmeld

19. oktober 2009

Skytten0111

Okay! tak for det søde..

Vil prøve at slappe lidt af, og ikke tænke for meget over det..

Knus

Anmeld

20. oktober 2009

dorthemus

Skytten0111 skriver:

God idé! Jeg fik selv en tryghedsscanning da jeg var præcis 7 uger henne og det gav en enorm ro at se det lille hjerte banke

Jeg tror heller ikke, at du har noget at bekymre dig om - det lyder som en fin graviditet

Knus Dorthe

Anmeld

20. oktober 2009

mor-til-vanessa

Skytten0111 skriver:

Altså jeg frygter det så meget. Men alle siger at det er meget normalt at have ondt i maven.. Kan prøve at forklare det lidt, jeg har lidt ondt over skambenet, og i siderne - men det kan jo godt være de såkaldte "ligamentsmerter".. Og nå jeg så skal til at sove om aftenen for jeg ondt i venstre side hvid jeg ligger på den. Men jeg har alle symptomerne.. Ligefra kvalme til træthed osv..

Men det er bare det at jeg har ondt i maven, som om mens er på vej, - men det har jeg dog også hørt rigtig mange sige..

Altså er det bare mig der skal tage den lidt med ro, og ikke tro det værste....

Men jeg er gravid i 9+5 så der er ikke langtid til at det farligste periode er over, (Altså når man er 12 uger henne). Jeg er gravid for første gang, og det er en planlagt graviditet, og jeg ønsker det så meget. Måske det bare er fordi at jeg tænker meget over det, at jeg føler på den måde.

Knus, og tak for jeres svar..

jeg havde også rigtig meget ondt i maven i starten. tror også nogle gange det bunder i man er bange for at miste noget der er så ønsket. sådan havde jeg det selv. blev selv ekstra bange fordi folk også gik og sagde det mig jeg skulle passe på med at fortælle jeg var gravid før 12 uger fordi man jo kan miste, og en sagde endda også jeg ikke måtte cykle.

cyklede nu alligevel og løb også lidt på trods af angsten. og var glad da de 12 uger var gået. er nu 33+1 og har ondt i maven igen og nu jeg bange for at føde før tid. tror altid det vil være sådan.

tror ikke du skal være bekrymret det hele skal nok gå godt knus fra liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.