Noget værrer rod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Til hans egen søster. Men min datter overhørte det klart og tydligt da han åbenbart snakkede højt. 

Veninden tog forhåbentlig din datter i forsvar! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Du har ret ! Min datter er bare så.... kan ikke forklare det. Hun siger han har sikkert ret mor jeg har alt for mange drenge venner. Og han har det mig med mange men han kan selvfølgelig ikke vide at de kun er mine venner. 

Jeg har sagt til hende at hun skal ikke lade omverden bestemmer hvem hun er venner med og at hun ikke skal lytte til den ko og tage det til sig. 

Hvor er det synd, hvis hun tror, han har ret, bare fordi hun har drengevenner.

Jeg synes virkelig også, at I skal have en snak med drengens forældre. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Veninden tog forhåbentlig din datter i forsvar! 

Ja det gjorde hun. Men alligevel så har min datter ikke følt sig tilpas nok til at sige f## det han kender mig ikke. Hun har følt sig uvelkommen og utilpas at hun ville hentes. Og jeg må ikke kontakte forældrene for hun vil aldrig gå derover mere og hun vil kun mødes med veninde ude i byen eller hos sig selv. Men jeg har det bare skidt med at han skal gå rundt og kalde min datter en luder bare fordi hun har mange drenge venner. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Hvor er det synd, hvis hun tror, han har ret, bare fordi hun har drengevenner.

Jeg synes virkelig også, at I skal have en snak med drengens forældre. 

Ja hendes selvtillid fik lige et knæk der.

Anmeld Citér

16. marts 2019

Babilooo

Ja det gjorde hun. Men alligevel så har min datter ikke følt sig tilpas nok til at sige f## det han kender mig ikke. Hun har følt sig uvelkommen og utilpas at hun ville hentes. Og jeg må ikke kontakte forældrene for hun vil aldrig gå derover mere og hun vil kun mødes med veninde ude i byen eller hos sig selv. Men jeg har det bare skidt med at han skal gå rundt og kalde min datter en luder bare fordi hun har mange drenge venner. 

Så er det at du som mor tager hende i hånden og går over og taler med forældrene og får en undskyldning. Det er da ikke i orden st din datter føler de kun skal mødes uden for venindens hjem. 

Og som forældre vil man da gerne vide hvis ens søn opfører sig sådan og har sådan et syn..!

hun vil ikke have...? Det er jo dig der er mor. Selvfølgelig skal I derover og du skal støtte hende til at ranke ryggen og ikke flygte! Du skal ikke acceptere, at hun siger at du ikke må sige noget. Det er ikke at være en god rollemodel. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Tommelise

Tjullehej skriver:

Så er det at du som mor tager hende i hånden og går over og taler med forældrene og får en undskyldning. Det er da ikke i orden st din datter føler de kun skal mødes uden for venindens hjem. 

Og som forældre vil man da gerne vide hvis ens søn opfører sig sådan og har sådan et syn..!

hun vil ikke have...? Det er jo dig der er mor. Selvfølgelig skal I derover og du skal støtte hende til at ranke ryggen og ikke flygte! Du skal ikke acceptere, at hun siger at du ikke må sige noget. Det er ikke at være en god rollemodel. 

Jeg er lidt enig her.

Jeg tænker, at du skal vise din datter, at det er en voksenbeslutning.

Det er svært for hende - det forstår jeg godt. Men hun er så ung, så hun har brug for din hjælp til at håndtere det. Og jeg synes, du skal holde fast i, at det her - det er I nødt til at tale med drengens forældre om, for det er ikke ok. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Vi går over og snakker med dem imorgen. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

MorTil3+

Jeg er ligesom din datter ang venner, har altid haft drengevenner og har det stadig den dag i dag (34 år) og alle piger kaldte mig luder og hadede mig fordi jeg var venner med deres kærester, jeg har så bare givet dem nogle tæv i stedet. Men det har da ikke været nemt og har desværre nogle voldsdomme i bagagen. Så for Guds skyld, hjælp hende. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Jeg er ligesom din datter ang venner, har altid haft drengevenner og har det stadig den dag i dag (34 år) og alle piger kaldte mig luder og hadede mig fordi jeg var venner med deres kærester, jeg har så bare givet dem nogle tæv i stedet. Men det har da ikke været nemt og har desværre nogle voldsdomme i bagagen. Så for Guds skyld, hjælp hende. 

Min datter er ikke den voldige type selv om jeg ville ønske at hun ville forsvare sig selv nogen gange. Hun svare dem heller ikke igen med skældsord eller noget, hun tager det bare til sig. Hun er meget smuk og populær mellem drengene men pigerne der kniber det lidt og derfor bliver hun ekstra ked af det når de få veninde hun har svigter hende. Det er bare sådan et grimt ord og kalde en teenager for luder. Hun har ikke engang haft sex endnu. Jeg prøver og hjælpe hende og være der for hende. Jeg siger også at hun skal gøre som hun har lyst til og fuck de mennesker der ikke kan acceptere den hun er. For hun gør intet forkert. Hun kan bare bedre med drenge end piger selv om hun er meget piget og rigtig feminin. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.