Hvornår kommer jeres i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Tak for svar <3 

Kan se vi ikke er helt galt på den, når vi putter vores kl 19.30, kom blot til at tale med en veninde der mente, at det var al for tidligt, men sagde at nogle gange falder de i søvn med det samme, andre gang tager det lidt tid, men de snorksover når jeg vækker dem 06.30 dagen efter, og derfor ser jeg ingen grund til, at rykke sengetiden i hverdagene 

Weekenderne hedder det mellem 20-21 

Hvis dine børn kan sove der så er det ikke for tidligt. Har to børn med forskelligt søvn behov. Den ene vil det være for tidligt og den Anden vil det være for sent.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter på 9 år kommer i seng kl. 20.15-20.30. Vi ville ikke kunne ligge hende tidligere.

Hun går til håndbold flere gange om ugen. Den ene dag er hun hjemme kl. 19 og den anden dag kl. 18.30. Hun skal også nå, at spise mad og sidde og hygge med os lidt inden, at hun skal sove.

Anmeld Citér

13. marts 2019

Fitmommyherning

Jeg har en 8 årig og hun ligger senest i sin seng kl 18. De sidste par dage har det endda været tidligere 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min på 9 gør klar til sengetid 19.30 og ligger der 10 min senere . Han træner til 19.45 om mandagen så der bliver det senere men kommer han sent i seng er han mega træt og morgensur . Fredag og lørdag er den 21 inden han kommer i seng

Anmeld Citér

13. marts 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hvornår kommer jeres 9 årig i seng i hverdagene? 

Mine drenge bliver 8 og 11 her næste uge. 

De kommer i seng kl 20 hver dag. 

Nogle dage går ham på 8 selv i seng kl 19 fordi han er træt. 

1 gang hver 14 dag kommer vores søn på 11 først i seng 20.45 da han er i noget klub. 

De er oppe Ca 5.45 hver dag. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine børn på hhv 7 og 9 gør klar til seng 19.15-19.30 og ligger i deres senge senest 19.45. De falder i søvn med det samme og vågner omkring kl 7 næste morgen.

De kan ikke holde sig vågne længere end det, og vil endda nogle gange spørge efter at komme i seng kl 19.

Fredag og lørdag er de ofte oppe til kl 21 og sjældent senere, men da de stadig vågner kl 7 om morgenen, skal de ikke være for sent oppe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.