Hvornår kommer jeres i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Børn på 9 år - sengetid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.045 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2019

Anonym trådstarter

Hvornår kommer jeres 9 årig i seng i hverdagene? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2019

LSS

Min datter er 8, og har stemt 20.30. Men det er er sted mellem 20 og 21. 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har en på 7.5 og han ligger i sin seng klokken 19.30. og jeg har nogen dage svært ved at få ham ud af fjerene. Jeg tænker ikke den er senere end 20 når han runder 9..

Anmeld Citér

12. marts 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar <3 

Kan se vi ikke er helt galt på den, når vi putter vores kl 19.30, kom blot til at tale med en veninde der mente, at det var al for tidligt, men sagde at nogle gange falder de i søvn med det samme, andre gang tager det lidt tid, men de snorksover når jeg vækker dem 06.30 dagen efter, og derfor ser jeg ingen grund til, at rykke sengetiden i hverdagene 

Weekenderne hedder det mellem 20-21 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for svar <3 

Kan se vi ikke er helt galt på den, når vi putter vores kl 19.30, kom blot til at tale med en veninde der mente, at det var al for tidligt, men sagde at nogle gange falder de i søvn med det samme, andre gang tager det lidt tid, men de snorksover når jeg vækker dem 06.30 dagen efter, og derfor ser jeg ingen grund til, at rykke sengetiden i hverdagene 

Weekenderne hedder det mellem 20-21 

Børn er jo vidt forskellige nogen vågner naturligt efter 12 timer, andre efter 9 man er nødt til at se på deres søvnbehov, og skal man kæmpe for at vække dem af den tunge søvn om morgenen, ja så er de i hvertfald ikke kommet for tidligt i seng  

Min på 7.5 spørger ii øvrig selv efter at blive puttet hvis klokken runder 20 i weekenden der er han FÆRDIG. 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Mort3

Mine drenge på 8 og 9 kommer i seng mellem 20 og 21 og står op kl. 7/7.15 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Abracadabra

Min 7 årige er notorisk b-menneske og er pivfrisk indtil efter 20.30. Så for mig lyder 19.30 tidligt. 

Anmeld Citér

12. marts 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2 piger på 6 1/2 og 10. De dage, hvor der ik er fritidsaktivitet, ligger de gerne i deres seng kl 19. De 1-2 andre dage, er det omkring kl 20.

De er mega trætte, og ska op kl 6.15 senest, så mellem kl 19-20, er passende for dem.

Fredag og lørdag, må de være længe oppe. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Vores 2 

7 årige stort behov for søvn i seng senest 19 i hverdagen. Ofte Fredag og søndag inkl.  

4,5 årige puttees samtidig men sover først en lille time senere hvis ikke mere . Hun skal motorisk falde til ro og går noget frem og tilbage.  Det samme sker ved senere putning. 

I perioder sover de kl 18,15.  De har sjældent syge fravær og har deadline kl 6,45 med at skulle op. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

lineog4

Har en på 8 (snart 9) og en på 11. 

Aftalen var de kom i seng 20, ja egentlig vi begyndte på putning 19.30, men tiden skrider især fordi alle går til noget, vi kommer sent hjem, maden blev ikke færdig til tiden osv. Men den mindste sover altid før 20.30. 

Den ældste har fritidsaktivitet til 20.30 den ene dag og 21 den anden, så desværre kommer han senere i seng. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.