Fåk, hvor er jeg træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

linemus

Jeg er så den heldige vinder af 4 ugers aktivering i form af (endnu et) jobsøgningskursus. Denne gang er det bare hver dag fra kl.9-15, så nu er det slut med at snue om morgenen og hygge foran morgentv. Nu skal de være afleveret og alt skal være klar inden 8, og det er altså noget af en bedrift, når vi er vant til at gå hjemmefra kl.9.

Jeg var godt nok også brugt, da jeg kom hjem, men på en helt anden måde end ellers. Ikke sløv, men godt træt og i godt humør. Fik lige vendt dagen med manden, og så kørte han på arbejde. Så skulle jeg hente børn, og så skal jeg ellers nok love for energien fes ud af mig, som en løbsk ballon. Hvorfor er der ikke bare 1 ud af 3, der gider gøre, som jeg siger??

Nu har vi spist. Jeg skal lige samle kræfter, og så er det bare i seng, unger. Så falder jeg nok om bagefter. Nå ja, jeg skal lige skrues op til at smørre madpakker og finde tøj frem inden.

PS. Stor respekt for alle jer, der er på job hver dag - det er bare så uvant for mig (+ jeg ikke havde mad nok med i dag = ustabil gravid kone).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Tynen

Held og lykke med projekt "tidligt op!"

Håber at ugerne kommer til at flyve afsted og at du ikke får for meget stress i mellemtiden

Anmeld

19. oktober 2009

Kaufie

Det lyder hårdt - specielt den sidste del med de tre unger.

Efter en dag på jobbet skal der ikke meget brok fra William til før jeg koger over - har en ret kort lunte når jeg er træt (og sulten) Stakkels dreng - han får lov at se en del tegnefilm i tiden 17-18.

Held og lykke med jobsøgningskurset -

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Det har godt nok heller ikke været den mest idylliske aften  Og Sebastian har valgt at være ekstremt trodsig efter en weekend med bedsteforældrene. Det er til at gå helt amok over. Jeg kan bede ham om fx at tage tøj af eller holde op med at noget 10 gange, uden der sker en disse andet end han bare kigger på mig og bliver ved. Så det endte med, han røg i seng før de andre uden godnathistorie. Men vi blev da gode venner inden han sov.

Nu er der lige blevet ro, så jeg vil gå ned og spise aftensmad. Det havde jeg lige glemt, at jeg ikke har gjort endnu...

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Kaufie skriver:

Det lyder hårdt - specielt den sidste del med de tre unger.

Efter en dag på jobbet skal der ikke meget brok fra William til før jeg koger over - har en ret kort lunte når jeg er træt (og sulten) Stakkels dreng - han får lov at se en del tegnefilm i tiden 17-18.

Held og lykke med jobsøgningskurset -

Det må bare ikke være sjovt at have en sulten gravid mor  I hvert fald ikke herhjemme

Anmeld

19. oktober 2009

Anja

Uha, Line, jeg føler med dig.

Det har også taget lidt tilvending i vort lille hjem, at jeg skal afsted på job hver dag. Specielt de morgener, hvor jeg står alene med 3 børn og vi skal være ude af døren senest kl 7 ellers når jeg ikke at aflevere alle 3 og være på job til tiden uden stres. (manden kører nogle gange før kl 6)

Heldigvis vænner man sig til det efter nogle uger

Held og lykke med projektet i morgen

Anmeld

19. oktober 2009

Tikki

arh uf uf den lyder styg at komme ud af døren med hele 3 børn til kl. 8...og ja, Anja om jeg fatter hvordan du når ud af døren til kl. 7 ?? Jeg piver helt vildt over, at jeg skal have 2 børn klar til afgang kl. 7.45 og det er vel at mærke på total samlebåndsmanér. Iza der råber: "Kan selv mor, kan selv mor!" og mig, der hektisk hælder begge unger i tøj, kaster havregrøden i fjæset på dem og rød i hovedet fræser ud af døren med tvillingevognen igen med Iza råbende: "ned at gå, ned at gå", mens jeg hivende efter vejret endnu en gang siger: "nej ikke i dag..måske i morgen"

God kursustur

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Jeanette skriver:

arh uf uf den lyder styg at komme ud af døren med hele 3 børn til kl. 8...og ja, Anja om jeg fatter hvordan du når ud af døren til kl. 7 ?? Jeg piver helt vildt over, at jeg skal have 2 børn klar til afgang kl. 7.45 og det er vel at mærke på total samlebåndsmanér. Iza der råber: "Kan selv mor, kan selv mor!" og mig, der hektisk hælder begge unger i tøj, kaster havregrøden i fjæset på dem og rød i hovedet fræser ud af døren med tvillingevognen igen med Iza råbende: "ned at gå, ned at gå", mens jeg hivende efter vejret endnu en gang siger: "nej ikke i dag..måske i morgen"

God kursustur

Ha ha, Jeanette Tilføj et barn mere, så lyder det ligesom hjemme hos os 

Anmeld

20. oktober 2009

Susan1978

puha Line, jeg forstår dig..

Hjemme hos os er det altid Jannik der afleverer - for hvis det er mig så går der helt ged i det..

for her er MOR= alt ting tager doppelt så lang tid. 

så hvis jeg skal aflevere er jeg bare ik på job før kl. 830-845.. har jo så også lige 35 min før  jeg er på job efter jeg har afleveret ungerne.

og Anja total respekt for at du får 3 unger ud af døren kl. 7..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.