Det drejer sig om min bonus. Har været sammen med hans far I næsten 10 år og har kendt bonus siden han var lille. I starten havde vi et skønt forhold (bonus og jeg), men efter at jeg bleb gravid med vores fælles barn, ændrede alt sig.
Bonus blev sur på mig - if eyes could kill agtigt. Det hjalp ikke ret meget at hans mor fyldte ham med "nu når far får et andet barn, glemmer han dig" oSv. Min mand opdagede endda at han skrev beskeder til sin mor om hvor meget han hader mig, mens han er hos os. Det var virkelig svært for mig. Jeg har ikke gjort andet end at tage imod ham med åbne arme lige siden jeg lærte ham at kende... Og nå jo, jeg blev gravid.
Da vores fælles barn kom til verden, blev det ikke bedre. Tværtimod ignorerer han mig. Taler aldrig til mig medmindre jeg spørger ham noget. Lyver for sin far (foran mig) om at han har givet mig krammer da han kom, oSv.
Anyways, jeg gav min mand en gave, en nøglering medmbillede af vores fælles børn og bonus. Samme nøglering købte jeg til mig selv, dog kun med vores fælles børn.
Nu har min mand flere gange påtalt at jeg skal købe en nøglering magen til hans fordi bonus hører til familien. Og hvad hvis han opdager at han ikke er på min nøglering?
Hmmm... For det første har jeg ikke lyst til det, da billedet af ham ikke frembringer noget positivt i mig. For det andet så vil nøgleringen fuldstændig miste sin mening for mig.
Er det mig der er galt på den? Hjælp mig med at se det, for lige nu er jeg virkelig blind
Anmeld
Citér