Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Status 40 + 4 - baby er stadig derinde...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tinstin skriver: Status 40 + 4 - baby er stadig derinde...
Tænker på dig. Mon ikke I har mødt hinanden.
Jeg overskrider min termins dato. Øv,øv,øv
Hej
2.april blev til vores stor dag!
Jeg føler med dig i bogstaveligste forstand. Jeg havde termin den 26. marts og også ramt af slem bækkenløsning. Men venter stadig. Mon ikke du har fået din baby i armene? Jeg bliver i hvert fald sat i gang på søndag (41+5) hvis ikke lillebror er kommet inden!
Mamalou skriver: Jeg føler med dig i bogstaveligste forstand. Jeg havde termin den 26. marts og også ramt af slem bækkenløsning. Men venter stadig. Mon ikke du har fået din baby i armene? Jeg bliver i hvert fald sat i gang på søndag (41+5) hvis ikke lillebror er kommet inden!
Bedste tanker herefra!
Det bliver så smukt, nå I endelig vil møde hinanden!
Efter 2 dage med jævnlige og kraftige plukkeveer blev de endelig til rigtige veer natten til onsdag og da jeg var 41+0 kom vores lille søn endelig ud til os! Nu har han været her en uge og han er bare så skøn!
Tinstin skriver: Efter 2 dage med jævnlige og kraftige plukkeveer blev de endelig til rigtige veer natten til onsdag og da jeg var 41+0 kom vores lille søn endelig ud til os! Nu har han været her en uge og han er bare så skøn!
Tillykke
Hvor er det skønt!
Så han blev til marts baby,ikke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128