Jeg vil føde NU!!! Jeg er gravid med termin 20. marts og er vist 38+5. Jeg har været sygemeldt med bækkenløsning siden oktober og er nu nået til et punkt, hvor jeg stort set ikke kan gå, stå eller løfte noget. Jeg kan faktisk heller ikke side pga. smerter i halebenet og det er også svært at ligge, da jeg har fået inflammation i begge sider af hofterne. Tilmed er min mave også større end sidst, så baby har masser af plads til at sparke og jeg har ingen plads til at bukke med ned eller tage sko på - som jeg forøvrigt heller ikke kan passe længere pga. væske!
Jeg har endda også en dejlig lille 2-årig, som jeg skal hente hver dag og gerne vil være en god mor for, men jeg er jo så tyk, at han næsten ikke engang kan sidde på skødet længere!
Nå ja og så fik jeg kejsersnit sidst og ved slet ikke, om det lykkedes at føde vaginalt denne gang, da det svier lidt meget i arret i ny og næ, så den usikkerhed går jeg også rundt med.
Sidst fik jeg kejsersnit 42+1, så der kan bare stadig være så lang tid til. Jeg føler virkelig ikke, at jeg kan holde til mere og hvordan jeg skal få født, når jeg allerede er i så stærke smerter uden at føde, uha... det ved jeg ikke! Dagene er så lange og ethvert lille signal fra min krop bliver tolket og overfortolket!
Kom nu uuuuudd baby! Alle tingene er klar, vi venter bare på dig!
Er der andre, som sidder derude og er bristefærdige?
Anmeld
Citér