Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tinstin skriver: Hvad med et svøb? De må godt nok ikke sove med det strammet om benene, men det hjalp altid min dreng til at falde til ro og i søvn og når han så sov, så løsnede jeg det. Jeg brugte et hjemmehæklet bomuldstæppe, som også kunne bruges henover sommeren. Min dreng havde altid enormt urolige ben og kunne nærmest ikke sove, uden at de blev holdt fast. Et svøb var en god og billig løsning.
Hvad med et svøb? De må godt nok ikke sove med det strammet om benene, men det hjalp altid min dreng til at falde til ro og i søvn og når han så sov, så løsnede jeg det. Jeg brugte et hjemmehæklet bomuldstæppe, som også kunne bruges henover sommeren.
Min dreng havde altid enormt urolige ben og kunne nærmest ikke sove, uden at de blev holdt fast. Et svøb var en god og billig løsning.
Jeg har forsøgt. Hun flipper fuldstændig ud når jeg har gjort det
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nogen herinde der har erfaring med soveposer til baby? Nogen der kan anbefale en specifik ? Kan en sovepose hjælpe baby med at få en bedre søvn ?jeg er desperat efterhånden .. Den skal kunne bruges indenfor og udenfor når det blir lidt varmere
Nogen herinde der har erfaring med soveposer til baby? Nogen der kan anbefale en specifik ?
Kan en sovepose hjælpe baby med at få en bedre søvn ?jeg er desperat efterhånden ..
Den skal kunne bruges indenfor og udenfor når det blir lidt varmere
Jeg købte en billig én i H&M da min datter var lille fordi hun blev ved at sparke dynen af. Den var ganske udmærket.
Anonym skriver: Jeg har forsøgt. Hun flipper fuldstændig ud når jeg har gjort det
Nå ja, så er det nok ikke en løsning!
Jeg bruger duniduo pose til min pige på 6 månder. Den er jeg blevet rigtig glad for! Der er både sommer og vinter dyne til, så når hun kan både bruge den i soveværelset og barnevognen. Den giver dejlig natte ro
MEF skriver: Jeg bruger duniduo pose til min pige på 6 månder. Den er jeg blevet rigtig glad for! Der er både sommer og vinter dyne til, så når hun kan både bruge den i soveværelset og barnevognen. Den giver dejlig natte ro
Hvilken slags? Jeg kan se der findes adskillige modeller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128