Sovepose til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. marts 2019

Anonym trådstarter

Nogen herinde der har erfaring med soveposer til baby? Nogen der kan anbefale en specifik ?

Kan en sovepose hjælpe baby med at få en bedre søvn ?jeg er desperat efterhånden .. 

Den skal kunne bruges indenfor og udenfor når det blir lidt varmere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2019

Babilooo

Sovepose..: tænker du på en voksi

Anmeld Citér

9. marts 2019

Bissen

Anonym skriver:

Nogen herinde der har erfaring med soveposer til baby? Nogen der kan anbefale en specifik ?

Kan en sovepose hjælpe baby med at få en bedre søvn ?jeg er desperat efterhånden .. 

Vi har været super glade for soveposen fra BabyBag. 

Anmeld Citér

9. marts 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Sovepose..: tænker du på en voksi

Nej en sovepose.. En uden ærmer 

Anmeld Citér

9. marts 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor gammel er baby?

Anmeld Citér

9. marts 2019

Anonym trådstarter

Baby er lige blevet 6 mdr 

Anmeld Citér

9. marts 2019

san

Jeg er en tyngdepose til salg, kig evt på tyngdepose.dk for at læse om det.. Det er til baby fra 3500 og op til et år... Du kan få den for 800 kr og den ervkun brugt 3 gange  

Anmeld Citér

9. marts 2019

Anonym trådstarter

san skriver:

Jeg er en tyngdepose til salg, kig evt på tyngdepose.dk for at læse om det.. Det er til baby fra 3500 og op til et år... Du kan få den for 800 kr og den ervkun brugt 3 gange  

Hvorfor er den kun brugt 3 gange?

Jeg har været inde på hjemmesiden og kigge... Nu ved jeg ikke hvilken model I har, men de ser ret varme ud.. Måske for varme ? 

Anmeld Citér

9. marts 2019

san

Anonym skriver:

Hvorfor er den kun brugt 3 gange?

Jeg har været inde på hjemmesiden og kigge... Nu ved jeg ikke hvilken model I har, men de ser ret varme ud.. Måske for varme ? 

Fordi jeg skulle lære min baby at sove i liften og ikke på mig, men det var for meget både st ligge hende i liften og have den på... Så derfor kun brugt i 3 dage.. 

Den har ingen varme funktion  

Anmeld Citér

10. marts 2019

Tinstin

Hvad med et svøb?

De må godt nok ikke sove med det strammet om benene, men det hjalp altid min dreng til at falde til ro og i søvn og når han så sov, så løsnede jeg det.
Jeg brugte et hjemmehæklet bomuldstæppe, som også kunne bruges henover sommeren.

Min dreng havde altid enormt urolige ben og kunne nærmest ikke sove, uden at de blev holdt fast. Et svøb var en god og billig løsning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.