Mærke aktivitet i maven uden at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hmm nå ja...Ja så er det lidt mærkeligt.. Det er nok bare tarmene, men prøv at tage nogle tests.. Og husk at fortynde nogle af dem, da koncentrationen nok vil være for høj til at kunne ses på en test.. Jeg tog en almindelig uden fortynding, en 50/50 og en 75 vand/25 urin

Det håber jeg virkelig  

Ja det har du da ret i, må lige fortynde det. Jeg tror jeg må få min mand til at tage to test med hjem. Så jeg får ro i sjælen. Men tror virkelig heller ikke jeg kan være gravid! Tror også på tarmene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg er på ingen måde gravid, men af og til kan jeg mærke tarmene arbejde og det føles fuldstændig som babyspark, og kan endda også mærkes udenpå ind i mellem

Det var en rar besked at få Det må være det samme for mig. Men tror jeg tager en test for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det var en rar besked at få Det må være det samme for mig. Men tror jeg tager en test for en sikkerhedsskyld. 

Ja det er nok en meget god idé, bare for at være på den sikre side ��

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Unicorn1 skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor længe de kan leve udenfor livmoderen, men de kan bestemt godt leve i flere uger.. Min søsters foster blev fjernet, da hun var 8 uger henne, og den levede ganske fint.. 

Men forstår dig godt.. Jeg fødte for 4 måneder siden og mærkede forleden også små spark, som jeg også kunne mærke udenpå huden.. Jeg tog en test og den var negativ

Men du kan på ingen måde mærke spark i uge 8. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har prøver præcis det samme på hormonspiral det stoppede først, da den kom ud. 

Jeg har også været gravid på hormonspiral flere gange. Og der oplevede jeg det ikke. 

Jeg ville være meeeeeeget rolig i din situation. Meget :-) 

man kunne se “spark” på min mave. Fik at vide af en læge, at det er hormoner og Tarm med luft. Og det kan tage år efter en graviditet før alt er 100 som før. Derfor mærker du også din Tarm mere, hvis den eksempelvis er rykket “frem” efter en graviditet. 

Også vil jeg sige, at det er meget, meget, meget sjælendt at du vil have en levedygtig graviditet på hormonspiral. Jeg har haft 3 GUL på den. Så er vitterligt blevet undersøgt af 20+ læger. De ingen af dem havde set et levende foster på en hormonspiral. At blive gravid på hormonspiral er i øvrigt også ekstremt sjælendt. :-) 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mærker disse dage det mest mærkelige. Er ærligt talt virkelig bange for om jeg kan være gravid uden at vide det. 

I går aftes lå jeg på sofaen og mærker pludselig bevægelser i min mave. Først hopper den. Samme følelse som da jeg ventede mine to børn. Derefter var der ligesom en aktivitet med små puf, og jeg kunne mærke det udenpå i venstre side. Det er dog kun i venstre side af maven jeg mærker det her. Jeg har en hormon spiral og har haft den i 2 år. Min mand og jeg har ingen planer om flere børn. Kan det være pulsen jeg bare mærker, selvom det virker underligt med de mærkelig puf jeg føler  Kan det bare være tarmene. Presse sig nogle af jer andre har oplevet noget lignende UDEN at være gravide! 

Jeg går til lægen hvis ikke det stopper, for det er der også i dag når jeg ligger ned på ryggen. Det er fra helt nede ved skambenet nærmest og op til over navlen 

Fantomspark i forbindelse med luft i tarmene, et helt normalt fænomen. Din hjerne tolker luften som spark, fordi den er kodet til det.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fantomspark i forbindelse med luft i tarmene, et helt normalt fænomen. Din hjerne tolker luften som spark, fordi den er kodet til det.

Jeg tror du har ret 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøver præcis det samme på hormonspiral det stoppede først, da den kom ud. 

Jeg har også været gravid på hormonspiral flere gange. Og der oplevede jeg det ikke. 

Jeg ville være meeeeeeget rolig i din situation. Meget :-) 

man kunne se “spark” på min mave. Fik at vide af en læge, at det er hormoner og Tarm med luft. Og det kan tage år efter en graviditet før alt er 100 som før. Derfor mærker du også din Tarm mere, hvis den eksempelvis er rykket “frem” efter en graviditet. 

Også vil jeg sige, at det er meget, meget, meget sjælendt at du vil have en levedygtig graviditet på hormonspiral. Jeg har haft 3 GUL på den. Så er vitterligt blevet undersøgt af 20+ læger. De ingen af dem havde set et levende foster på en hormonspiral. At blive gravid på hormonspiral er i øvrigt også ekstremt sjælendt. :-) 

Hælder også til at det må være mine tarme Syntes bare det mærkedes så voldsomt. Men det er helt sikkert det. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hælder også til at det må være mine tarme Syntes bare det mærkedes så voldsomt. Men det er helt sikkert det. 

Mit var meget voldsomt :-) der var flere gange, man kunne se det direkte. Fik et chok første gang. Det sad forskellige steder. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mærker disse dage det mest mærkelige. Er ærligt talt virkelig bange for om jeg kan være gravid uden at vide det. 

I går aftes lå jeg på sofaen og mærker pludselig bevægelser i min mave. Først hopper den. Samme følelse som da jeg ventede mine to børn. Derefter var der ligesom en aktivitet med små puf, og jeg kunne mærke det udenpå i venstre side. Det er dog kun i venstre side af maven jeg mærker det her. Jeg har en hormon spiral og har haft den i 2 år. Min mand og jeg har ingen planer om flere børn. Kan det være pulsen jeg bare mærker, selvom det virker underligt med de mærkelig puf jeg føler  Kan det bare være tarmene. Presse sig nogle af jer andre har oplevet noget lignende UDEN at være gravide! 

Jeg går til lægen hvis ikke det stopper, for det er der også i dag når jeg ligger ned på ryggen. Det er fra helt nede ved skambenet nærmest og op til over navlen 

Det oplever jeg tit. Tarmene der hopper og danser. Det føles fuldstændig som en baby. Kan huske de første gange jeg mærkede det der blev jeg også nervøs. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.