Lattergas til små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2019

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde med børn omkring 3 år spm har prøvet at få lattergas? Hvordan reagerede de på det?

min 3 årige skal have lattergas på fredag ifbm at han skal have taget blodprøver, da han er ekstremt svær at stikke i og desværre ofte kræver utallige stik mange forskellige steder på kroppen før de rammer noget. Det resulterede i at han nu er panisk angst for blodprøver og vi vil derfor nu prøve med lattergas..

vi øver med masken herhjemme her i dagene op til og han er sej til det, men kunne godt tænke mig at høre fra nogen der har prøvet det om lattergasseb tog smerterne eller det kun havde lille effekt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Er der nogen herinde med børn omkring 3 år spm har prøvet at få lattergas? Hvordan reagerede de på det?

min 3 årige skal have lattergas på fredag ifbm at han skal have taget blodprøver, da han er ekstremt svær at stikke i og desværre ofte kræver utallige stik mange forskellige steder på kroppen før de rammer noget. Det resulterede i at han nu er panisk angst for blodprøver og vi vil derfor nu prøve med lattergas..

vi øver med masken herhjemme her i dagene op til og han er sej til det, men kunne godt tænke mig at høre fra nogen der har prøvet det om lattergasseb tog smerterne eller det kun havde lille effekt ��

Nu ved jeg ikke med børn, men jeg har prøvet lattergas mange gange på mig selv.. Og det tager ikke smerterne, men man bliver så høj, at man ikke helt forholder sig til det 

Anmeld Citér

5. marts 2019

1518

Lattergas er ikke decideret smertestillende, men du bliver “skæv”, så du er mere ligeglad med smerter. Jeg fik det i forbindelse med min sidste fødsel, og det virkede efter hensigten - jeg havde en lille fest inde i mig selv og tog mig ikke rigtig af smerterne  Jeg tror umiddelbart, det er en god idé at prøve, når nu han er så bange. 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Min søn elskede det og sagde “mor jeg får skove tanker.

Anmeld Citér

5. marts 2019

Babilooo

Lattergas kombineret med Emla creme

Anmeld Citér

5. marts 2019

Anonym

Jeg har kun prøvet det selv ifbm fødsel og det var ikke en succes. Jeg blev dårlig af det. Det med at man bliver mere ligeglad passede ikke i mit tilfælde. Tværdigmod. Alle sanser blev forstærket 

Anmeld Citér

5. marts 2019

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg slog fortænderne ud som 4 årig, og fik lattergas til at de tænderne ud. De sad godt nok tet løst, men husker hvertfald jeg intet mærkede, lå bare og blev træt .

Anmeld Citér

5. marts 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Min datter fik lattergas ifm. syning af en flænge i panden, da hun gik i børnehave. Det gik helt fint, og hun blev ikke dårlig af det.

Anmeld Citér

5. marts 2019

Bettybom

Jeg fik det som barn hos tandlægen ( ellers åbnede jeg ikke munden ) - det virkede. Det sitrede i kroppen og jeg slappede af. 

Nu er jeg desværre blevet voksen og så må man ik få lattergas hos tandlægen mere  

til gengæld fik jeg det hos fødslen - og der får man jo noget mere end da jeg var barn. Det var dog stadig lige skønt og tager gerne en fødsel mere på lattergas

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.