Suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. marts 2019

Anonym trådstarter

Åh altså... 

jeg står i den kedelige situation, at mir job det dræner mig. Æder mig op. Når jeg føler jeg endelig har to gode dage, kommer der 17 dårlige... 

jeg Er uddannet pædagog og arbejder som det pt. Men jeg tror gerne jeg vil skifte - jeg ved bare ikke til hVad? Jeg tænker noget med service/kontor. 

Hvad gør man lige? Jeg tænker tit blot At sige op - men det virker uovervejet og dumt uden plan. 

Mer der andre (måske endda pædagoger) der har været i lignende situation? 

Hilsen den lidt modløse mor til tre lækre unger.... som nok desværre lider lidt under mors manglende energi 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2019

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ja jeg kender det!

er pædagog i en daginstitution og jeg er ved at blive sindssyg! Ved bare ikke helt hvad jeg ellers skal lave 

Anmeld Citér

2. marts 2019

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Ja jeg kender det!

er pædagog i en daginstitution og jeg er ved at blive sindssyg! Ved bare ikke helt hvad jeg ellers skal lave 

Jeg synes det er så trist - jeg søger og kigger efter andet.... men, det er ikke bare lige sådan 

Anmeld Citér

2. marts 2019

Nomnom

Jeg gjorde det sidste år. Jeg er uddannet lærer. Jeg sagde mit job op og er nu begyndt som kontorelev. Jeg havde nok en naiv idé om, at jeg sagtens ville kunne få foden indenfor kontorbranchen med min læreruddannelse og måske hvis jeg havde kæmpet i længere tid/havde været ualmindeligt heldig var det også sket, men jeg havde ikke tålmodigheden. Samtidig er der jo vanvittig mange om jobbene. Jer var så også gået ned med stress og havde en belastningsreaktion i lærerjobbet. Jeg vidste jeg skulle videre og væk fra det. Så da var at begynde forfra som kontorelev det, som gav mest mening for mig.

Anmeld Citér