om jmd idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

CarinaSB

T24/10-09 skriver:

hehe nej disse problemer har jeg også nu. jeg sover ikk igemmen om natten mere. og han driller så meget om natten. og har fået så meget vand i benene den sidste uge. har aldrig set mine ben så store orker ikk gå mere . så uddd må han gerne komme nu

uhh .. jeg havde os rigtig meget vand i mine fingre og fødder .. mine fødder var helt lilla om aften og jeg var sikker på at de ville springe .. Men jeg var os højgravid da der var mega varmt .. puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

CarinaSD skriver:

uhh .. jeg havde os rigtig meget vand i mine fingre og fødder .. mine fødder var helt lilla om aften og jeg var sikker på at de ville springe .. Men jeg var os højgravid da der var mega varmt .. puha

ja mine ben er også hel underlige faver om aftem sad fatisk og tændte på om det var nomalt , men lyder da sådan

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

T24/10-09 skriver:

hehe nej disse problemer har jeg også nu. jeg sover ikk igemmen om natten mere. og han driller så meget om natten. og har fået så meget vand i benene den sidste uge. har aldrig set mine ben så store orker ikk gå mere . så uddd må han gerne komme nu

jeg fik vildt meget vand i mine haender og f'dder en uge op til at jeg f'dte nichlas... ved ikke lige hva der sker for min computer..

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

Jeg vågner også hver gang jeg vil vende mig om natten, men det hjælper at have en pude under maven Ellers er jeg bare fit for fight. Bliver spændende at høre jordemoderens vurdering imorgen.

Hilsen Linda 41+2

ihh linda har du ikke f'dt endnu.... nu maa hun da gerne komme ud..

Anmeld

19. oktober 2009

CarinaSB

T24/10-09 skriver:

ja mine ben er også hel underlige faver om aftem sad fatisk og tændte på om det var nomalt , men lyder da sådan

Ja det er meget normalt .. jeg spurgte nemlig min læge ..

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

karina22 skriver:

ihh linda har du ikke f'dt endnu.... nu maa hun da gerne komme ud..

Hun har det alt for godt til at ville ud

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

Hun har det alt for godt til at ville ud

ja det må hun da have ,den lille trold.. mor skal lige have lov at være rigtig utoldmodig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.