om jmd idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej jeg var til jmd idag. hun gir så en tid igen den 2/11 hvis ikk jeg har født. vil de så sætte miig i gang der eller?? kkom jeg lige til og tænke på?

39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Valle81

T24/10-09 skriver:

hej jeg var til jmd idag. hun gir så en tid igen den 2/11 hvis ikk jeg har født. vil de så sætte miig i gang der eller?? kkom jeg lige til og tænke på?

39+2

Hejsa:0)

Det kunne sagtens tænkes, men først og fremmest, så vil hun jo vurdere om du og barnet har det godt. Hvis i begge har det godt, så får du nok lov at vente et par dage mere:0)

Hvis barn eller du tyder på ikke at have det helt optimalt, så går jeg ud fra du vil blive sendt på sygehus til vurdering om at skulle sættes igang.0)

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Det kunne sagtens tænkes, men først og fremmest, så vil hun jo vurdere om du og barnet har det godt. Hvis i begge har det godt, så får du nok lov at vente et par dage mere:0)

Hvis barn eller du tyder på ikke at have det helt optimalt, så går jeg ud fra du vil blive sendt på sygehus til vurdering om at skulle sættes igang.0)

tak for svaret håber jeg har født så vil være 41+2 der

Anmeld

19. oktober 2009

Valle81

T24/10-09 skriver:

tak for svaret håber jeg har født så vil være 41+2 der

Det håber jeg også du har:0)

hver dag når jeg logger ind, så er jeg så spændt på om jeg kan læse at du er taget afsted på sygehus eller har født:0)

Sender dig lige en masse vestøv, og håber det snart sker:0)

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Det håber jeg også du har:0)

hver dag når jeg logger ind, så er jeg så spændt på om jeg kan læse at du er taget afsted på sygehus eller har født:0)

Sender dig lige en masse vestøv, og håber det snart sker:0)

mange tak ja nu må han bare gerne komme

Anmeld

19. oktober 2009

CarinaSB

uhh kender godt den utålmodighed .. jeg var bare så heldig at jeg kun gik 1 dag over havde ellers forberedt mig på at skulle gå 14 dage over .. men det mente lille mand ikk

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

CarinaSD skriver:

uhh kender godt den utålmodighed .. jeg var bare så heldig at jeg kun gik 1 dag over havde ellers forberedt mig på at skulle gå 14 dage over .. men det mente lille mand ikk

noget siger miig at jeg ikk går over. og noget siger jeg gør så bliver spænede

Anmeld

19. oktober 2009

CarinaSB

T24/10-09 skriver:

noget siger miig at jeg ikk går over. og noget siger jeg gør så bliver spænede

Ja det er altid spændene om hvornår de små vil ud .. Jeg gik virkelig og frygtede at jeg skulle gå de 14 dage over .. for jeg syntes at maven var ved at blive rigtig stor .. Og jeg kunne ikk finde en ordenlig sovestilling

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

CarinaSD skriver:

Ja det er altid spændene om hvornår de små vil ud .. Jeg gik virkelig og frygtede at jeg skulle gå de 14 dage over .. for jeg syntes at maven var ved at blive rigtig stor .. Og jeg kunne ikk finde en ordenlig sovestilling

hehe nej disse problemer har jeg også nu. jeg sover ikk igemmen om natten mere. og han driller så meget om natten. og har fået så meget vand i benene den sidste uge. har aldrig set mine ben så store orker ikk gå mere . så uddd må han gerne komme nu

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

Jeg vågner også hver gang jeg vil vende mig om natten, men det hjælper at have en pude under maven Ellers er jeg bare fit for fight. Bliver spændende at høre jordemoderens vurdering imorgen.

Hilsen Linda 41+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.