Gode camping pladser /resorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Hej da jeg lige er blevet enlig med mine børn har jeg besluttet mig for at ville prøve noget nyt med mine 2 børn på 5 år og 3 år  vi plejer at leje et sommerhus og køre ud og opleve ting derfra.

Men i år kunne jeg godt tænke mig evt at leje en hytte eller camping vogn på en plads hvor der var det meste for små børn gerne noget badeland med varmt vand nogle legepladser evt legeland.  

Nogle der kan anbefale en god camping plads i Jylland evt udlandet? Selvfølgelig ikke for overdrevet dyrt

Jesper hus og lalandia er alt alt for dyrt for mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2019

Anonym

anna111 skriver:

Hej da jeg lige er blevet enlig med mine børn har jeg besluttet mig for at ville prøve noget nyt med mine 2 børn på 5 år og 3 år  vi plejer at leje et sommerhus og køre ud og opleve ting derfra.

Men i år kunne jeg godt tænke mig evt at leje en hytte eller camping vogn på en plads hvor der var det meste for små børn gerne noget badeland med varmt vand nogle legepladser evt legeland.  

Nogle der kan anbefale en god camping plads i Jylland evt udlandet? Selvfølgelig ikke for overdrevet dyrt

Jesper hus og lalandia er alt alt for dyrt for mig 

Når børnene er 3 og 5 år, så kan du vel nemt holde ferie i august, altså uden for højsæsonen. Det gjorde vi og en uge i Jesperhus kostede os i hytte 4000kr og så er der teltene, som jo faktisk er billigere. (Det er to år siden vi var der, så prisen kan jo sagtens være steget)

Jeg synes at en uge for 4000kr ikke er dyrt og jeg tror næsten ikke at du kan få det billigere, i hvert fald ikke hvis du vil have badeland/legeland inkluderet i prisen. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

anna111

Anonym skriver:

Når børnene er 3 og 5 år, så kan du vel nemt holde ferie i august, altså uden for højsæsonen. Det gjorde vi og en uge i Jesperhus kostede os i hytte 4000kr og så er der teltene, som jo faktisk er billigere. (Det er to år siden vi var der, så prisen kan jo sagtens være steget)

Jeg synes at en uge for 4000kr ikke er dyrt og jeg tror næsten ikke at du kan få det billigere, i hvert fald ikke hvis du vil have badeland/legeland inkluderet i prisen. 

Nej da vores børnehave har lukket i uge 28-29-30

Bliver jeg nød til at tage en af de uger da de helt ikke skal i ferie pasning men tak for svar 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvis du vil have en campingplads med ALT til børn så kan jeg anbefale Hvidbjerg strand camping, ved vestkysten. Den er ikke den billigste, men den har legepladser, stort legeland, skønt vandland med mange forskellige pools til store og små, legepladser,  og mange aktiviteter for børn. Man kan gå til stranden og der er fine legepladser. 

Ellers er det bare at søge løs, der ligger mange skønne stederrundt omkring. God ferie  

Anmeld Citér

24. februar 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Havet ved østkysten er ikke lige så vildt som Vesterhavet kan være. Så jeg ville søge mod øst, med så små børn. 

Der er rigtig mange lækre campingpladser ved Haderslev og dejlig natur

Anmeld Citér

24. februar 2019

Carina:-)

Seawest ved Henne strand synes jeg er billigt og relativt nyt så der er ikke så slidt i hytterne. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

anna111

Mange tak for svar svar alle sammen jeg vil prøve at kikke på det 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Skouboe

Hasmark på Fyn

Anmeld Citér

24. februar 2019

anna111

Skouboe skriver:

Hasmark på Fyn

Ellers tak bor lige ved siden af 

Anmeld Citér

25. februar 2019

Cvbn

Lysabildskov camping på Als �� De billigste hytter koster 2000, og det er top hyggeligt. Legepladserne er ikke super fantastiske, men de er ok. Der er en skøn pool og et lille legerum til dårligt vejr.... 

Dejligt sted

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.