13+4 Må jeg se jeres mave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2019

Rillepigen

Gider du godt stoppe nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2019

Birthdaybaby

Jeg synes du ser helt normal ud. Ville ikke gætte at du var gravid sådan lige umiddelbart. Ligesom man normalt ikke vil med kvinder der er gravide 13+4.

Her er jeg omkring 12-13 uger henne med barn nr. 2. Ser heller ikke ligefrem gravid ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Nu er det jo en del af pakken, at man bliver tyk, når man er gravid. Og man går desværre ikke fra slank til at få den der lækre runde babymave på en dag. Så man vil altså se lidt småtyk ud en del af tiden...

Anmeld Citér

23. februar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Rillepigen skriver:

Skrev jo netop ang mit dårlig selvværd. Så hvis du mener jeg tyk. Fint. Men lad vær og skriv. Styrker ikke lige frem mit selvværd at nogle synes jeg er tyk. 

Du spørger jo selv???

Altså, ser jeg gravid ud eller lidt små tyk?? - men folk må så ikke skrive hvis de mener at du på det stadie ser lidt små tyk ud, som iøvrigt er HELT NORMALT..?

Hvad havde du forstillet dig, hvis du har så dårligt selvværd, så lad da være med at ligge et billede op med det spørgsmål, for din egen skyld.

Anmeld Citér

23. februar 2019

LSS

Sådan så jeg ud 13+. Dog fjerde barn. 

Jeg synes ikke du ser gravid ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. februar 2019

Babilooo

Du ligner en der er så lang henne som du er.

hvad ville du med spørgsmålet - at alle skulle sige du ser sørme gravid ud. 

Du ser rigtig fin ud.. men du er jo ikke langt henne. Jeg kunne næsten skjule mon graviditet til uge 26.

Du skulle heller få hjælp evt med lavt selvværd eller komplekset hvis det fylder for meget. 

Alles kroppe ændre sig jo når man er gravid. Men fordi man bliver stor er man jo ikke fed. Det er jo ikke fedt. En gravid mave sidder ofte fast. Med mindre man fra start er overvægtig.

Anmeld Citér

23. februar 2019

Carina:-)

Du ser ud osm man ser ud hvor fostret er ganske lille og ligger under skambenet endnu.

Nogen ser hurtigt gravide ud ,men det er altså ikke fostret der fylder så tidligt .

Jeg er en af dem der helt til uge 30 så almindelig ud .

Faktisk fik mange et chock når jeg sagde jeg kun havde 10 uger til termin - men jeg har så også været gravid mange gange og har ikke den der stramme mave - så det var først lige før fødslen her sidste gang nogen turde spørge om jeg var gravid - ikke før af angst for det bare var fordi jeg elsker marabou . 

Så ro på du ser helt normal ud for den uge du er i. 

Anmeld Citér

23. februar 2019

xStinepigen

Ville sige - som dú selv har formuleret det, små tyk og oppustet ud. Men du er jo ligesom ikke tyk, du ser ret almindelig ud i vægtsclasse. En babybulen er alligevel sjældent fremme nu.

Anmeld Citér

23. februar 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rillepigen skriver:

Mange tak.  Synes ikke når jeg kigger mere på det, at jeg ser tyk ud, som en skrev. 

Synes slet ikke du ser tyk ud, men gravid 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Helloo

Jeg synes du ligner en almindelig gennemsnits dansker. Alle har top maver 

Jeg bliver sommetider spurgt om jeg er gravid, og må svare nej. Se det er hårdt for selvværdet. 

Men husk nu på at baby stadig er meget lille, og maven nok snart kommer. 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.