13+4 Må jeg se jeres mave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.978 visninger
21 svar
42 synes godt om
22. februar 2019

Rillepigen

Hej alle 

jeg er 13+4 idag. 

Tog billedet igår. Men synes kan ikke finde ud af om jeg ser gravid ud eller små tyk og oppustet. 

Hvad synes i 

Er i forvejen ikke tilfreds med min krop, og mit selvværd er ikke det bedste. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2019

FruStolpe

Jeg synes hverken du ser gravid eller tyk ud  - og det er sagt på den kærligste måde 

Hvis jeg mødte dig på gaden ville jeg nemlig hverken tænke det ene eller det andet. Blot at du er helt normal. 

Er sikker på du bliver smuk gravid 

Anmeld Citér

22. februar 2019

Rillepigen

Hmm ok tak

Anmeld Citér

22. februar 2019

AnoMor

Rillepigen skriver:

Hej alle 

jeg er 13+4 idag. 

Tog billedet igår. Men synes kan ikke finde ud af om jeg ser gravid ud eller små tyk og oppustet. 

Hvad synes i 

Jeg synes du ser små tyk ud (på ingen måde negativt ment). Men det er slet ikke unormalt så tidligt. Inden du får set dig om så vokser den til baby størrelse 

Anmeld Citér

22. februar 2019

Rillepigen

Tak for det 

Anmeld Citér

22. februar 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rillepigen skriver:

Hej alle 

jeg er 13+4 idag. 

Hvad synes i 

Jeg synes du ser gravid ud  - En fin lille baby bule 

Anmeld Citér

22. februar 2019

Rillepigen

Mange tak.  Synes ikke når jeg kigger mere på det, at jeg ser tyk ud, som en skrev. 

Anmeld Citér

22. februar 2019

AnoMor

Rillepigen skriver:

Mange tak.  Synes ikke når jeg kigger mere på det, at jeg ser tyk ud, som en skrev. 

Altså beklager hvis du følte dig stødt eller sådan noget. Sagde jo netop det ikke var negativt ment. Men så skal man lade være at spørger hvis man ikke kan tåle folks meninger 

Anmeld Citér

22. februar 2019

Rillepigen

Skrev jo netop ang mit dårlig selvværd. Så hvis du mener jeg tyk. Fint. Men lad vær og skriv. Styrker ikke lige frem mit selvværd at nogle synes jeg er tyk. 

Anmeld Citér

22. februar 2019

AnoMor

Rillepigen skriver:

Skrev jo netop ang mit dårlig selvværd. Så hvis du mener jeg tyk. Fint. Men lad vær og skriv. Styrker ikke lige frem mit selvværd at nogle synes jeg er tyk. 

Du skriver du ikke kan finde ud af om du ser gravid ud eller bare småtryk og oppustet og hvad vi mener. Så lad være at spørger hvis man ikke skal svarer dig. 

Alle ser små tykke ud på det stadie og det er helt normalt. 

Så igen. Lad være at spørg eller skriv i opslaget du kun ønsker at få at vide du der gravid ud. Så får du ikke ting at vide du ikke kan tåle at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.