Tjullehej skriver:
Jeg har brugt makeup i 27 år (er 42). Jeg har prøvet alle prislejet. Og uanset hvad får man altså ikke meget pleje i det prisleje.., 69 kr som den rimmel creme koster.
hun vil gerne have en smuk og ens hud som andre.... uanset skel kommer dette i hver fald ikke lige så nemt ved brug af en billig creme.
dem der har en meget ens og jævn hud bruger typisk god makeup og cremer. Og man kan da sagtens finde noget der er god under 400... men man får altså ikke meget for 69.
Jeg har bare brugt Nivea og rimmel, fordi jeg har forsøgt med andre produkter, i forskellige prislejer, og samtlige andre får min hud til at svie og blusse op.
Selv decubal - jeg har en af deres cremer, men bruger jeg den i ansigtet, bliver jeg hævet og meget rød og det gør ondt, som havde jeg smurt med benzin. Jeg bruger den istedet på albuer, og her kan jeg fint tåle den.
Jeg vil gerne ofre mere i cremerne, men ikke hvis det er et Helved at bruge, og derfor tør jeg ikke sådan skifte rundt mellem mærker længere.
Jeg har undersøgt lidt omkring skæleksem, og det kan faktisk meget nemt være det. Det ligner det meget ihvertfald, dog har jeg ingen problemer i hovedbunden. Men min ansigtshud er hvis af den sarte type.
Tak for dit input.
Anmeld
Citér