Hej alle
Står i en situation hvor jeg er lidt forvirret over mine egne følelser.
For 2 og et halvt år siden gik jeg fra mine børns far. Vi havde været sammen i 12 år, fra vi var midt i teenageårene. Vi var simpelhen meget forskellige i vores grundværdier, noget som blev tydligere i takt med vi blev voksne.
Det vat det hårdeste jeg nogensinde har været igennem. Jeg har grædt mange tåre, men vi havde det virkelig heller ikke godt sammen.
For halvandet år siden bliver jeg så kærester med en dejlig fyr. Børnene elsker ham, og jeg er stormende forelsket.
Vi flyttede sammen efter et år.
Jeg har hele tiden vidst han brændende ønskede et biobarn også og jeg føler mig heller ikke selv færdig med børn. Men nu hvor projektet kommer tæt på, vælter gamle følelser op i mig.
Dårlig samvittighed over for min eks, som jeg iøvrigt har det bedste forhold til i dag, tænker om jeg ikke kæmpede nok, selvom jeg ved jeg gjorde i flere år. Dårlig samvittighed over for ungerne, føler jeg har ødelagt dem, selvom det ligeså meget hvor for deres skyld vi gjorde det forbi.
Måske hænger det sammen med vi er flyttet sammen og jeg ser nogle af de samme elementer som i tidligere forhold.
Men jeg elsker jo ham her rigtig meget, og vi er nået så langt, han er virkelig god ved mig. Hvorfor bliver jeg bange og beskylder mig selv for alle de dårlige ting?
Andre som kender følelserne?
Anmeld
Citér