Hestekræfter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2019

Babilooo

Og hvor hurtigt er det så du godt kan lide at køre..??? 

Grænsen er de fleste steder 110 km/h. 

Ikke for at være moraliserende .. men de fleste biler kører fint 130 og du bør virkelig overveje din egen og ikke mindst andres sikkerhed ved at kører hurtigere.

hvis man har en “tung speederfod” kan det faktisk være bedst med en bil der ingyder mere til at køre forsigtigt .. så ender man ikke med dumme bøder. Det er i hvert fald min egen personlig erfaring

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Anonym

Jeg er ingen bilexpert. Men vi har pt. en Golf med 310 heste diesel, en Audi suv diesel 4*4 med 278 hk og en Polo diesel med ca 100 hk. Alle nye. Poloen med de 100 er glimrende på motorvej, den kan sagtens klare en overhaling efter danske forhold. Jeg har anhængertræk på polo’en og også dét klarer den så fint. Jeg er virkelig glad for at have valgt den med de 100 istedet for modellen mindre. Den giver fin køreglæde trods det bare er en lille bil. Jeg synes tilgengæld det er mere sikkert at man kan “flytte sig” på motorvej/landevej. Det behøver jo ikke betyde at man overskrider hastighedsgrænserne. Hvis der er råd, ville jeg klart tage den “store” af dem.. Men uden overhovedet at vide noget om temaet andet end mine egne erfaringer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.