Jubii, igangsættelse inden termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Tut

Hej piger,

Jeg har efterhånden en så svær bækkenløsning at jeg knapt kan gå mere. Det er virkelig et smertehelvede, og jeg tuder dagligt over min "tilstand".  Jeg sover rigtig dårligt da jeg næsten ikke kan vende mig i sengen, og min mand siger at jeg ligger og piver/græder i søvne når jeg prøver at vende mig.

I dag har jeg været til jordemoder og få akupunktur, hvor hun sagde at jeg næste gang (på fredag) ville få en tid til en læge samtale med henblik på igangsættelse 1-2 uger inden termin

Jeg blev jo sat igang med Noah (41+0), hvilket endte i en god fødsel (hvis man kan kalde sådan en god). Den endte hverken i kejsersnit eller flere dage med veer. Så hun synes bestemt at jeg skal blive sat igang igen.

Lillepigen ligger allerede meget dybt med hovedet og hun er godt stor (vurderet til 2600g i dag)

Jeg er simpelthen så lettet, for selvom jeg endnu ikke har fået en dato eller noget, så føler jeg at jeg kan se en ende på dette smertehelvede jeg befinder mig i i øjeblikket.

Ville bare lige dele den gode nyhed med jer.

Tutski - i 34. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Lene76

det var da en dejligt jdmbesøg du havde i dag....

hjælper Akupunktur hjælper det mod bl el mod vand i kroppen jeg fik det nemlig mod vand i kroppen.....

og dejligt at ku se en ende på det, håber det går ligeså "let" som sidst for dig....

Lene

Anmeld

19. oktober 2009

Lise

Årh, hvor skønt!

Så er det til at se en ende på...

Anmeld

19. oktober 2009

ivfmarie

Phyyv ha.. Dejligt for dig søde ven. Synes at det er SÅ synd for dig at du skal have så ondt... Godt at du har en jm med et hjerte

Knus Marie

Anmeld

19. oktober 2009

Tynen

WEEEEE!! Hvor er det fedt, Tut!

Det er sgu heller ikke rimelig at du skal have så ondt - Specielt ikke når du også har Noah at tænke på (For man får dælme dårlig samvittighed overfor den store når man er invalideret)

Sikke en dejligt JM-besøg!
Du må bare være super glad, lettet og overskudsagtig med de nyheder

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Fedt Tut

Kan du ikke selv lave sådan en vende anordning, med en plastpose og et håndklæde eller lign?

ALtså så det bliver "glat" når du skal vende dig?

Ellers mener jeg man kan låne én ved fysserne på sygehusene.

Har selv prøvet det, og det gør så pisse nade at man ikke fatter det, av av av av ....

Anmeld

19. oktober 2009

Tut

Fedt Tut

Kan du ikke selv lave sådan en vende anordning, med en plastpose og et håndklæde eller lign?

ALtså så det bliver "glat" når du skal vende dig?

Ellers mener jeg man kan låne én ved fysserne på sygehusene.

Har selv prøvet det, og det gør så pisse nade at man ikke fatter det, av av av av ....

Jeg er den lykkelige ejer af Silke/satin lagen OG pyjamas

Og det er jeg sikker på gør det nemmere end hvis jeg ikke havde det.

Anmeld

19. oktober 2009

Mie A

Hold da op, så er det jo lige om lidt at Nana kommer til verden.

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Årh, hvor dejligt for dig Tut. Det må dælme være svært at have så ondt hele tiden.

Og hvor er det spændende at det pludselig er så snart hun kommer ud

- Line

Anmeld

19. oktober 2009

Tikki

Åhh hvor godt - så kan man lige klare det lidt mere. Det er godt nok træls for dig, at du skal have det sådan. Men lige om lidt står du med din guldklump...uhhh det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.