Børne og unge ydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
ChesireKitty skriver:

Vi har ingen officiel samværsaftale og jeg er 100% sikker på at min eks ikke siger nej tak til ekstra penge på hans konto og derfor ikke vil sige god for at vores datter bor hos mig.

Træls type �� ellers må du jo fortælle ham at i må i SF og få papirer på det. Det er vel den eneste måde hvis han er sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2019

ChesireKitty

Mor11 skriver:

Træls type �� ellers må du jo fortælle ham at i må i SF og få papirer på det. Det er vel den eneste måde hvis han er sådan. 

Det ville jeg også gerne, men de sidste 3 gange jeg har forsøgt med SF (mægling) er han udeblevet fra møderne.

Heldigvis vil det ikke vælte vores økonomi at mangle de penge, men det er surt alligevel.

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym trådstarter

ChesireKitty skriver:

Vi har ingen officiel samværsaftale og jeg er 100% sikker på at min eks ikke siger nej tak til ekstra penge på hans konto og derfor ikke vil sige god for at vores datter bor hos mig.

hvis han skal have halvdelen af pengene så skal han jo også bare betale halvdelen af alt til jeres barn 

Anmeld Citér

10. februar 2019

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

hvis han skal have halvdelen af pengene så skal han jo også bare betale halvdelen af alt til jeres barn 

Det er bare ikke nemt at tvinge igennem hvis han ikke vil jo  

Anmeld Citér

10. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
ChesireKitty skriver:

Det ville jeg også gerne, men de sidste 3 gange jeg har forsøgt med SF (mægling) er han udeblevet fra møderne.

Heldigvis vil det ikke vælte vores økonomi at mangle de penge, men det er surt alligevel.

Belastende. Jeg ved ikke hvad man så kan gøre her skrev vi deleordningen ned sammen og underskrev begge to, inden vi flyttede hver til sit. Min eks var bange for at jeg ville kræve børnene mest lige pludselig , så for hans skyld skrev vi ned og skrev under. 

Hmmm.. ellers er man vel ude i noget med pædagoger der kan vidne om at mor henter barnet 8 ud af 10 dage eller lign? Ej jeg ved slet ikke om sådan noget er gangbart.  

Anmeld Citér

11. februar 2019

ChesireKitty

Anonym skriver:

Ja, det ville være det mest retfærdige, men det går han nok ikke med til. 

Jeg vil heller ikke lave en masse ballade over det, for det går ud over min datter hvis der bliver en masse uvenskab hendes far og jeg imellem.

Anmeld Citér

11. februar 2019

Anonym

Der er ingen der ved noget,da loven ikke er vedtaget inu,og den er slet ikke præciseret inu.

Anmeld Citér

11. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er ingen der ved noget,da loven ikke er vedtaget inu,og den er slet ikke præciseret inu.

Okay, jeg troede den var vedtaget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.