Rehab? Nogle som vil joine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Rasmine

Overvejer at trappe ud af sukker og alt det andet crap vi smider i munden herhjemme.

Der er ikke tale om decideret slankekur, synes bare vi lever for usundt af og til.

Og så faldt jeg lige over denne: http://vip.tv2.dk/article.php/id-25845275.html

Nogen der har prøvet det, nogen som vil prøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mikkelmusen

Jeg overvejer det også, men er bare så slap som en regnorm når det kommer til at overholde det. Jeg overvejer lidt at prøve det der hypnoseklip der ligger på tv2's hjemmeside, man ved jo aldrig om det virker.

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Men du?

Hvordan filan starter man?

Tænker lidt a'la at rydde alle køkkenskabe for alt det usunde, kiks, bearnaisesauce(som vi alligevel aldrig spiser, men som er super at have til en dag hvor man ikke gider lave ordentlig mad)

Eller lader man bare være med at købe snold? -Det kan vel ikke gøre det?

Anede btw ikke man kunne blive hypno for det?

Anmeld

19. oktober 2009

Mikkelmusen

Det der hypno er mod fedme, men jeg går ud fra at det så hjælper på lysten til det usunde. 

Jeg har prøvet 1 gang at rydde alt usundt, og ikke købe snold. Men pludselig vil kæresten ha noget og så falder jeg i. Det virker bare ikke for mig når han ikke er med på den. Og han gider ikke.

Anmeld

19. oktober 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Men du?

Hvordan filan starter man?

Tænker lidt a'la at rydde alle køkkenskabe for alt det usunde, kiks, bearnaisesauce(som vi alligevel aldrig spiser, men som er super at have til en dag hvor man ikke gider lave ordentlig mad)

Eller lader man bare være med at købe snold? -Det kan vel ikke gøre det?

Anede btw ikke man kunne blive hypno for det?

Ja det er sådan man starter, også sørger man for at hver gang man går op og handler, så spiser man en gulerod først, så er man ikke så sulten, at man bliver fristet til at købe slik.

Bearnaisesauce er ikke så slemt hvis man laver det rigtigt. Min mor og far, og andre i min familie bruger slet ikke fedt stoffer til at lave Bearnaisesauce af, de bruger kun ren vand. Til et brev pulver, bruger de bare den mængde vand som der står man skal bruge af mælk, mener det er 250 ml. og så varmer de det bare stille og roligt.

Anmeld

19. oktober 2009

Kaufie

.....og så skal man være mæt når man køber ind!

Her bliver størstedelen af ugens indkøb gjort lørdag eller søndag efter frokost.

Mette, næsten sukkerfri, pga negativ sukkertrang, men ellers styret af preggy-hormoner, så ingen kur-agtige ting her.

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Mie?

Var det ikke dig som gjorde det?

Eller hvem var det nu?

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Bliv gravid! Det er den bedste kur. Jeg spiser næsten ikke sukker/slik/kage mere og har slet ikke trangen, og det er da fedt. Det er så pga. graviditetssærheder, men passer godt til sparerunden herhjemme.

Held og lykke. Jeg prøvede på det i august. Der gik en dag med abstinenser, så røg jeg i.

Anmeld

19. oktober 2009

Lise

linemus skriver:

Bliv gravid! Det er den bedste kur.

QUE?!!! Så er der sgu gået noget galt her. Jeg kunne leve af sukker/slik/kage for tiden og har kunnet det siden jeg blev gravid 

Jeg bliver gigantisk inden marts

Anmeld

19. oktober 2009

linemus

Lise skriver:

QUE?!!! Så er der sgu gået noget galt her. Jeg kunne leve af sukker/slik/kage for tiden og har kunnet det siden jeg blev gravid 

Jeg bliver gigantisk inden marts

Så er jeg nok bare "heldig". Jeg havde det også sådan de første tre mdr. af sidste graviditet, men så skal jeg også love for, det gik over. Denne gang er jeg den heldige vinder af kvalme 24-7, så der er ikke meget, jeg har lyst til, og hvis der endelig er, så er det en god krydret bøf og ikke kage  Jo forresten, is er også godt, så helt sukkerfri er jeg vist ikke, men det er jo begrænset, hvormange vandis jeg kan tage med op i stuen af gangen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.