Vores nummer 3 var ikke planlagt. Og jeg kan godt genkende de følelser der lidt..... men ved du hvad? Jeg havde ikke en depression. Det hele var bare sÅ overvældende. Pludselig at have endnu en, man elskede overalt. Det er faktisk ret uhyggeligt - at elske sine børn så højt ik. Det er jo en kærlighed man ikke forstår, før man får børn. Jeg følte mig også enorm ensom. Som en dårlig mor for mine to store. Fordi jeg var SÅ træt. Det er jo ret horst med fødsel, manglende søvn, og vasketøj og amning i lange baner. Og mine venners liv fortsatte bare derude ik? Deres børn var jo store, som mine de Store. Og her sad jeg: og ammede og græd. Shit jeg var frustreret. Faktisk i nogle måneder - men pludselig, så lærer man det her lille menneske at kende. Sådan rigtigt. Og man kan pludselig ikke forstå, hvordan man havde det for uger tilbage. Når I først får en god rytme og tingene bliver lidt nemmere, så tror jeg du får det bedre igen. Han er jo kun 10 dage
husk, at vær hudløs ærlig overfor sundhedsplejerske og i mødregruppe - det hjælper en i så høj EB grad, at være ærlig! Og du ka få den bedste hjælp på denne måde.
Og hey, min nummer tre er over 1 år nu - og han er simpelthen bare fantastisk og den skønneste og gladeste lille dreng, som beriger mit og sine søskendes liv i så høj grad. Søskende er en kæmpe gave 
det blev lidt rodet - jeg håber du kan bruge lidt af det.
Anmeld
Citér