Flyverdragt til skiferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2019

januar16

Lje skriver:

Vi er kæmpe fans af "Isbjörn of Sveden", som er det mærke, vi har alt vinter-overtøj, til vores søn, i. Det er dyrt men kvaliteten og varmen (og pasformen til et langt barn) er uovertruffen. Den vinder bedst i test i Sverige hvert år, så jeg tænker, den går fint til ski. Så jeg ville finde en brugt dragt (flyverdragten hedder Penguin Snowsuit) fra det mærke. 

Og ifht. størrelse: pas på med at købe for stort. Én for stor dragt = varmetab for dit barn. Min erfaring med ovenstående mærke er, at de i hvert fald er store i størrelsen men primært på længden (justerbar i livet). Så alt efter højde/drøjde på din søn, skal du virkelig sikre dig pasformen er god fremfor "bare stor". Også så han kan bevæge sig i den. 

Vh.

Uha det bliver nok lidt svært. Min dreng er på vej ud af str 98 (i den flyverdragt han har er lidt kort i benene nu).

Prøvede en didrikson i ønskebørn str 104 - men den var ret lang. Så han er bare en træls mellemlængde pt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111
januar16 skriver:

Uha det bliver nok lidt svært. Min dreng er på vej ud af str 98 (i den flyverdragt han har er lidt kort i benene nu).

Prøvede en didrikson i ønskebørn str 104 - men den var ret lang. Så han er bare en træls mellemlængde pt

Altså min 3 årig som normalt bruger Str 104 i tøj har en flyverdragt fra reima i Str 98 i år og der er rigelig vokse tillæg i den må ikke være større 

Anmeld Citér

4. februar 2019

Lje

januar16 skriver:

Han må virkelig være en høj starut .

Undersøg indvendig i din flyverdragt, om man kan tage sømmet ned og forlænge flyverdragten 3 cm på arme og ben. Det kan man på vores. 

Vh.

Anmeld Citér

5. februar 2019

januar16

Tak for de mange svar. Burde jeg købe en fleece heldragt til at have under? Eller er der nok med uldbody og bukser/ termosæt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.