Hej
Vi skal på skiferie med vores dreng på 2 år. Og ønsker i den forbindelse en ny flyverdragt til ham. Den han har nu er okay. Men købt brugt, og lige på nippet til at være for lille.
Vi har fundet en på tilbud på Jollyroom der hedder Nordbjørn (artic). Er der nogen der har erfaringer med det mærke?
Eller vil anbefale et andet mærke ?
Vi er kæmpe fans af "Isbjörn of Sveden", som er det mærke, vi har alt vinter-overtøj, til vores søn, i. Det er dyrt men kvaliteten og varmen (og pasformen til et langt barn) er uovertruffen. Den vinder bedst i test i Sverige hvert år, så jeg tænker, den går fint til ski. Så jeg ville finde en brugt dragt (flyverdragten hedder Penguin Snowsuit) fra det mærke.
Og ifht. størrelse: pas på med at købe for stort. Én for stor dragt = varmetab for dit barn. Min erfaring med ovenstående mærke er, at de i hvert fald er store i størrelsen men primært på længden (justerbar i livet). Så alt efter højde/drøjde på din søn, skal du virkelig sikre dig pasformen er god fremfor "bare stor". Også så han kan bevæge sig i den.
Vh.
Anmeld
Citér