Flyverdragt til skiferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.259 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2019

januar16

Hej 

Vi skal på skiferie med vores dreng på 2 år. Og ønsker i den forbindelse en ny flyverdragt til ham. Den han har nu er okay. Men købt brugt, og lige på nippet til at være for lille. 

Vi har fundet en på tilbud på Jollyroom der hedder Nordbjørn (artic). Er der nogen der har erfaringer med det mærke? 

Eller vil anbefale et andet mærke ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville til hver en tid købe raima flyverdragt det er gennemført kvalitet  de er til den lidt dyre side men de er på tilbud de fleste steder lige nu 

Anmeld Citér

3. februar 2019

Babilooo

En flyverdragt er ikke en skidragt. 

Jeg ville vælge en Reima tec eller reima tec + til en skiferie.

Anmeld Citér

3. februar 2019

Lje

Hej 

Vi skal på skiferie med vores dreng på 2 år. Og ønsker i den forbindelse en ny flyverdragt til ham. Den han har nu er okay. Men købt brugt, og lige på nippet til at være for lille. 

Vi har fundet en på tilbud på Jollyroom der hedder Nordbjørn (artic). Er der nogen der har erfaringer med det mærke? 

Eller vil anbefale et andet mærke ? 

Vi er kæmpe fans af "Isbjörn of Sveden", som er det mærke, vi har alt vinter-overtøj, til vores søn, i. Det er dyrt men kvaliteten og varmen (og pasformen til et langt barn) er uovertruffen. Den vinder bedst i test i Sverige hvert år, så jeg tænker, den går fint til ski. Så jeg ville finde en brugt dragt (flyverdragten hedder Penguin Snowsuit) fra det mærke. 

Og ifht. størrelse: pas på med at købe for stort. Én for stor dragt = varmetab for dit barn. Min erfaring med ovenstående mærke er, at de i hvert fald er store i størrelsen men primært på længden (justerbar i livet). Så alt efter højde/drøjde på din søn, skal du virkelig sikre dig pasformen er god fremfor "bare stor". Også så han kan bevæge sig i den. 

Vh.

Anmeld Citér

3. februar 2019

De3Guldklumper

Jeg ville til hver en tid vælge Reima Tec eller didriksons. 

Anmeld Citér

3. februar 2019

babylife.

Jeg må tilslutte mig holdet der siger Reima. Vi skal på skiferie med vores datter på 7,5 mdr og al min research har ledt til det mærke  nu har jeg købt en Reima Copenhagen og er meget tilfreds med den! Den er lang i overkroppen i forhold til andre dragter, hvilket passer min datter godt 

Anmeld Citér

3. februar 2019

Soonmom

Reima tec er godt, men ikke specielt holdbart, Hummel er tilsvarende kvalitet, men meget mere holdbart, så jeg vil til enhver tid vælge Hummel ��

Anmeld Citér

4. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111
januar16 skriver:

https://www.kids-world.dk/reima-flyverdragt-snowy-sort-print-p-120542.html?gclid=CjwKCAiAv9riBRANEiwA9Dqv1VR3Z9nnMvEoiQHcyn-Jat8ehSr5jz9JXxKf6sjky5cPHIZjOQaJMRoCvoYQAvD_BwE

det er en Reima - men ikke reima tec.... kan den gå?

https://www.outnorth.dk/reima/finn?gclid=CjwKCAiAv9riBRANEiwA9Dqv1SyxCFHC_ssCfzfwemXH7kE008XyvX8rJeiDjguwsXpNTsiSsVgBORoCjzoQAvD_BwE#Blue

Eller denne? Synes de fleste i str 98/104 er væk. (Har en lang 2 årig)

Jeg ville nok hellere gå efter en af dem her 

https://www.jollyroom.dk/bornetoj/overtoj/vinterovertoj/flyverdragter/reimatec®-gotland-flyverdragt-denim-blue?gclid=EAIaIQobChMIt5qshamh4AIVxk0YCh0-qgKPEAQYGSABEgKvAfD_BwE

https://www.just4kids.dk/Børnetøj/reima-flyverdragt-1531071191

Da vandsøjle trykket er noget højre det samme med slidstyrke når det er til ski ferie. Vil dag sige jeg har haft den flyverdragt i pink som du har fundet og den holdt min datter varm hele sidste år og var en god flyverdragt her i Danmark hun bliv aldrig våd eller noget men det er osse det reima er kendt for 

Anmeld Citér

4. februar 2019

ili_kat

Jeg har også rigtig god erfaring med en Reimatec vinterflyverdragt - det er bare høj kvalitet og så ved du at den lille holder varmen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.