Hvornår lysner det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2019

HBV

Tinstin skriver:

Ak, min søn skulle være næsten 9 måneder, inden han sov mere end 40 minutter i løbet af dagen og 18 måneder, inden han sov et stræk på mere end 3-4 timer om natten. Han er nu 21 måneder og de fleste nætter vågner han stadig hver 2.-3. time og skal lige hjælpes i søvn igen. Han sover også kun 45 minutter til middag for tiden. Og jeg bliver mor forfra om 6 uger. Jeg er episk træt.

Episk træt  ååh I feel your pain 

Tillykke med baby i maven... Vi krydser fingre for at det er en sovetryne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2019

SejtNavnHer

Min søn havde et godt sovehjerte, som man siger. 

Han sov fra 19-7 fra han var 14 dage, og fik da en god omgang mad både før og efter luren. 

Anmeld Citér

11. februar 2019

MortilNulla

Min datter sov igennem første gang om natten da hun nok var 2 måneder gammel - hun sove lure på mig (3 lur om dagen af 1-4 timers varighed) frem til hun var 6 måneder. Så bed jeg i det sure æble og trænet hende i at sove i barnevognen, jeg gik omkring 10 km hverdag for at få hende til at sove og da det gik godt så gik jeg mindre og mindre så hun lærte at man godt kunne sove når vognen stod stille ���� hun skal hun bare se skyggen af vognen så sover hun ������ hun sover 10 +- timer om natten( hun vågner måske 3 gang og kalder for at då sutten) også får hun 1 1/2 lur i dagplejen ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.