God-mor skriver:
Jeg kan ikke helt forstå hvor du vil hen.
Hvad forestiller du dig man kan stille op? Det er en lille baby vi taler om, du kan altså ikke tvinge eller træne så lille et barn i at sove fordi du selv er træt
Det er da hårdt at være nybagt mor, sådan er det da for os allesammen. Men at påstå at hendes baby er unormal, den må du længere ud på landet med. Det er bare ikke korrekt.
Til dig TS - så siger min erfaring at det vender på et tidspunkt, og alt er en fase. Men det er hårdt at stå midt i. Min søn har heller aldrig brugt sut, så han sov også kun på mig og med en babs i munden det første halve år. I dag er han 22 måneder og det sidste år har han sovet godt både dag og nat, og jeg får min søvn.
Det jeg vild hen er at det er mega provokernede når man skriver sådan en tråd, og man er desperate og ked af det, at bare få et svar: sådan er det bare! 
Det er så forskellig hvordan børn ikke sover min datter sov ikke, og jeg var rimelig presset og havde konstant ondt i brystvorterne pga. Svamp fordi barnet kun sov med brystvorten indeni munden - Men med hjælp blev det bedre
Så kommer jeg er mødregruppe hvor en mor havde samme problem men hun havde det virkelig virkelig skidt og enten med at få fødselsdepression - det jeg vild frem til vi er meget forskellige og nogle kan bedre holde til det end andre, og det betyder ikke så hun er en bedre mor eller noget - Det er bare life!
Jeg er sygeplejeske og to mennesker kan gå og ha den nøjagtig samme operation den ene går dagen efter og den anden er i så kraftige smerter og kan intet før dag 2 det betyder ikke den første patient er bedre! - Vi er så forskellige og vi kan hver vores og man er ikke en værre mor da man ikke kan holde ud hele tiden at være på 
Anmeld
Citér