40 minutters søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2019

Loa

Anonym skriver:

Men det er ikke helt idealt! Så bare at svare det er helt normalt sådan er det at være mor det er ikke sandt -

der 2 tigerspring kan man måle på hovedet omfang at de vokser for 2 uger meget i forhold til hvad er normalt! De har i DEN grad brug for at komme ind den dybe børn som mange børn har svært ved at komme ned i - Ja meget udbredt men ikke normalt hverken for baby eller mor - Mor skal kunne fungere 

Jep for det er da helt sikkert bedre at fortælle TS at det ikke er normalt og at det er skadeligt for barn og mor ikke at komme i den dybe søvn 

Tror vi er alt for mange der har haft spædbørn der sov elendigt og super kort tid af gangen, til at det er unormalt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2019

HBV

Jeg tror egentlig ikk at TS siger at hun er bekymret for om hendes baby er normal eller ej. Hun ytrer sig blot og fortæller hvor hårdt det er... 

Det ER hårdt. Min datter er 5 mdr og hun sover kun på mig om dagen.. Sådan sover hun bedst og i længst tid. Det er ret træls at hun vågner så snart barnevognen holder stille 

Anmeld Citér

31. januar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Har du prøvet barnevognen? Her hjælper lange gåture på omkring en time, før vores datter sover 3-4 timer på en dag...Og ellers skal hun godt nok være overdrevet træt, før hun kollapser sådan 

Anmeld Citér

1. februar 2019

Anonym

Loa skriver:

Jep for det er da helt sikkert bedre at fortælle TS at det ikke er normalt og at det er skadeligt for barn og mor ikke at komme i den dybe søvn 

Tror vi er alt for mange der har haft spædbørn der sov elendigt og super kort tid af gangen, til at det er unormalt.

Jeg har ikke sagt hendes barn tager livs lang skade  det er bare bedste at de sover i den dybe søvn! Ligesom det er bedste vi ikke spiste sukker nogenside og ikke spiste alt den fede mad i julen osv. 

Det er ikke godt at de ikke kommer i den dybe søvn det gjorde min datter hellere derfor måtte vi virkelig kæmpe og gøre alt hvad vi kunne - 

Anmeld Citér

1. februar 2019

Anonym

God-mor skriver:

Jeg kan ikke helt forstå hvor du vil hen. 

Hvad forestiller du dig man kan stille op? Det er en lille baby vi taler om, du kan altså ikke tvinge eller træne så lille et barn i at sove fordi du selv er træt Det er da hårdt at være nybagt mor, sådan er det da for os allesammen. Men at påstå at hendes baby er unormal, den må du længere ud på landet med. Det er bare ikke korrekt. 

Til dig TS - så siger min erfaring at det vender på et tidspunkt, og alt er en fase. Men det er hårdt at stå midt i. Min søn har heller aldrig brugt sut, så han sov også kun på mig og med en babs i munden det første halve år. I dag er han 22 måneder og det sidste år har han sovet godt både dag og nat, og jeg får min søvn. 

Det jeg vild hen er at det er mega provokernede når man skriver sådan en tråd, og man er desperate og ked af det, at bare få et svar: sådan er det bare! 

Det er så forskellig hvordan børn ikke sover min datter sov ikke, og jeg var rimelig presset og havde konstant ondt i brystvorterne pga. Svamp fordi barnet kun sov med brystvorten indeni munden - Men med hjælp blev det bedre

Så kommer jeg er mødregruppe hvor en mor havde samme problem men hun havde det virkelig virkelig skidt og enten med at få fødselsdepression - det jeg vild frem til vi er meget forskellige og nogle kan bedre holde til det end andre, og det betyder ikke så hun er en bedre mor eller noget - Det er bare life! 

Jeg er sygeplejeske og to mennesker kan gå og ha den nøjagtig samme operation den ene går dagen efter og den anden er i så kraftige smerter og kan intet før dag 2 det betyder ikke den første patient er bedre! - Vi er så forskellige og vi kan hver vores og man er ikke en værre mor da man ikke kan holde ud hele tiden at være på 

Anmeld Citér

1. februar 2019

God-mor

Anonym skriver:

Det jeg vild hen er at det er mega provokernede når man skriver sådan en tråd, og man er desperate og ked af det, at bare få et svar: sådan er det bare! 

Det er så forskellig hvordan børn ikke sover min datter sov ikke, og jeg var rimelig presset og havde konstant ondt i brystvorterne pga. Svamp fordi barnet kun sov med brystvorten indeni munden - Men med hjælp blev det bedre

Så kommer jeg er mødregruppe hvor en mor havde samme problem men hun havde det virkelig virkelig skidt og enten med at få fødselsdepression - det jeg vild frem til vi er meget forskellige og nogle kan bedre holde til det end andre, og det betyder ikke så hun er en bedre mor eller noget - Det er bare life! 

Jeg er sygeplejeske og to mennesker kan gå og ha den nøjagtig samme operation den ene går dagen efter og den anden er i så kraftige smerter og kan intet før dag 2 det betyder ikke den første patient er bedre! - Vi er så forskellige og vi kan hver vores og man er ikke en værre mor da man ikke kan holde ud hele tiden at være på 

Det er jo slet ikke det tråden handler om. Om man er en god eller dårlig mor. Jeg ved ikke hvor du har fra, at jeg skulle gøre hende til en dåelig mor. Der er vist ikke mere at debattere. 

Anmeld Citér

1. februar 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg bliver snart vanvittig. Mit barn på 2 måneder sover max 40 minutter af gangen i løbet af dagen. Det er ikke altid jeg kan få hende tilbage i søvnen. Nogen gange er det eneste der virker, amning. Er bare lidt træt af at hun bruger mig som sut. Hun vil ikke bruge en rigtig sut. 

Puha! Jeg husker det! Det er bare SÅ hårdt, når de ikke vil sove længere! 

Min datter sov kun 30 min af gangen til hun var 6-7 mdr. Jeg var også vildt frustreret. Jeg spurgte endda lægen om det var skadeligt, fordi jeg også begyndt at stresse over det. men fik at vide, at det var det ikke. Nogle børn sover bare ikke særligt meget! 

Jeg kan så fortælle, at min datter kan sove 2-3 timer nu så der er håb forude! Hold ud. Og sørg for at få hjælp, så du også lige kan få nogle minutter, hvor du kan trække vejret. 

Kram herfra! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.