Kør-selv ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2019

God-mor

anjo01 skriver:

Hvad har jeres budget cirka været på? Har I campingvogn, eller er det mobilehome? Og var det bare dig og dine 2 børn? 

Nej det er mine to børn og min mand  Vi brugte i omegnen af 30.000 men det var inklusiv mad og lommepenge. Vi boede på hotel og lejede en lejlighed gennem airbnb. Derudover havde vi vores telt med og der boede vi i, i 3 dage på en campingplads

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2019

anjo01

Turen går til.... Holland! Har en veninde der bor dernede, så hende tager vi ned og besøger i nogle dage. Hvornskal vi hen derefter? Belgien? Og måske Frankrig derefter? Andre forslag, og hvad skal vi se?  Jeg tænker at vi bruger omkring 3 uger fra vi kører hjemmefra. Jeg har ferie i 4 1/2 uge i juli og de første par dage i august. 

Anmeld Citér

6. februar 2019

SejtNavnHer

Vi har indtil videre valgt at tage på camping i Danmark. Det er smadderhyggeligt og der er masser af andre børn min søn kan lege med.

For mig giver udenlandsferie ikke megen mening med små børn, da de slet ikke er store nok til at forholde sig til, at de er i et fremmet land med en anden kultur. De går op i om der er en fed pool, et lækkert legeområde, god is og venner! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.