Anonym skriver:
Det var netop dette jeg prøvede, på, da jeg tog hjem til mine forældre i fredags.. men lykkedes ik, da han bare kimede mig ned og skrev ting som “ at jeg ikke ønsker at han bliver mere sur”
fik dårlig samvittighed, selvom jeg blot ville være væk i 2 dage.
skal lige være sikker på, vi mener det samme. Så det er jo den del, af opførslen han bestemmer, ik?
Synes det er en slem og hård situation at være i.. jef ved han er rigtig manipulerende, og det er scært for mig ikke altid at skulle tro på hans ord.
På trods af vi har været sammen i 4 år snart, så er det først inden for det sidste år, jeg virkelig har fundet ud af, hvor ligeglad og snu han er.
kan han egentlig melde mig, for at tage vores pige med? hjem til mine forældre i et stykke tid
Det ER pisse hårdt, men du er nødt til at stå fast.... for dig og baby...
Hvad skal han melde dig for? Han ved hvor du er, og du har ikke forbudt ham at se sit barn...
Den trussel han kommer med der, den skal du så absolut slå hårdt ned på, og du svarer ordret tilbage: du skal IKKE true mig... og jeg vil IKKE stå model til den opførsel... du har nu chancen for at tænke over hvordan du behandler mig... og tænke over om du ville synes at det er ok at din datter skal vokse op og se at det er ok at behandle en kvinde grimt... hvis du ikke ændrer holdning over for mig og måden vores forhold kører på, så har vi ikke længere et forhold...
Du skal IKKE lade ham tryne dig på den måde... om nødvendigt kontakt mødrehjælpen for, hvad dine rettigheder er ift en evt flytning med jeres barn..
Og den ALT hvad han skriver ift hvis han vil bruge noget mod dig.. nu er du nødt til at tænke på dig selv... Det eneste sted hvor i kommer til at skulle gå på kompromis vil nok være ift samværs osv... der vil jeg absolut fraråde dig til at bruge jeres indbyrdes forhold, her skal du være samarbejdsvillig, og diplomatisk...
Men den adfærd skal du have stoppet her og nu... Du bliver ødelagt... og det smitter af på jeres datter..