Jeg synes faktisk at du skal pakke en weekend taske til dig og barnet, og så meddele ham at nu tager i altså hjem til familien, hvor lang tid præcist, er ligegyldigt, og at han i mellemtiden kan overveje de ting du allerede har fremlagt ham, og os... at det er absolut slut med den opførsel, og kan/Vil han ikke ændre det, så er forholdet definitivt slut... og kommer du tilbage og han falder tilbage, jamen så var det sidste chance...
Derudover skal han ikke kontakte dig i de dage du er væk, med mindre han vil tage en voksen samtale...
Jeg synes du skal give dig selv op og finde en løsning lige nu og her, om ikke andet så for barnet, hvorfor skal hun "straffes" med at vokse op i et hjem hvor mor og far har så usundt et forhold?
Det var netop dette jeg prøvede, på, da jeg tog hjem til mine forældre i fredags.. men lykkedes ik, da han bare kimede mig ned og skrev ting som “ at jeg ikke ønsker at han bliver mere sur”
fik dårlig samvittighed, selvom jeg blot ville være væk i 2 dage.
skal lige være sikker på, vi mener det samme. Så det er jo den del, af opførslen han bestemmer, ik?
Synes det er en slem og hård situation at være i.. jef ved han er rigtig manipulerende, og det er scært for mig ikke altid at skulle tro på hans ord.
På trods af vi har været sammen i 4 år snart, så er det først inden for det sidste år, jeg virkelig har fundet ud af, hvor ligeglad og snu han er.
kan han egentlig melde mig, for at tage vores pige med? hjem til mine forældre i et stykke tid