Nu har jeg ikke selv fået den, men min moster og hendes mand har begge fået den.. Min moster har en masse bivirkninger af den, og hendes mand mærker ingenting.. Begge er så småt begyndt at tage på igen..
Mit råd til dig, hvis du får operationen, er: på noget psykologhjælp, så du får bugt med dine dårlige vaner.. Jeg selv har på et tidspunkt tabt 21 kg bare ved ændring af kost og mere motion.. Og her fandt jeg ud af, hvor meget psykologisk der er i overvægt.. Fx hvorfor skulle jeg absolut købe det her slik, som jeg egentlig ikke have lyst til? Fordi jeg var bange for, at næste gang jeg ville have det, så var det enten udsolgt, taget af markedet eller ikke på tilbud.. Hvorfor spiste jeg mere slik, selvom jeg var mæt, når jeg var sammen med nogle? Fordi jeg i barndommen flere gange fik af vide, at jeg skulle holde en pause med slikket, selvom min familie fortsatte med at spise det foran mig, så jeg har efterfølgende gjort alt for at få mere end alle andre..
Og sådan kunne jeg blive ved.. En psykolog ville have hjulpet rigtig meget her, for jeg tænker desværre stadig ofte sådan, og har derfor taget en del på igen
Anmeld
Citér