Svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Tak for svar. Det sagde læge sekretæren også - hun fik dog bestilt en mere, til hvis det nu ikke var væk imorgen. Så er der lang rid til mandag, med ildebrand i undervognen 

Uh forstår godt din frustration. Det er møg ubehageligt med svamp. 

Jeg når jeg rammes hjælper det ofte på symptomerne med at gå trusseløs også i et par baggy pants sådan så det får luft og der ikke bliver gnedet i det. Også smører med canesten creme da det køler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Uh forstår godt din frustration. Det er møg ubehageligt med svamp. 

Jeg når jeg rammes hjælper det ofte på symptomerne med at gå trusseløs også i et par baggy pants sådan så det får luft og der ikke bliver gnedet i det. Også smører med canesten creme da det køler 

Tak for det tip!! Det vil jeg prøve 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Kærlighedskartoflen

Profilbillede for Kærlighedskartoflen
Anonym skriver:

Tak for svar. Det sagde læge sekretæren også - hun fik dog bestilt en mere, til hvis det nu ikke var væk imorgen. Så er der lang rid til mandag, med ildebrand i undervognen 

Det er ulideligt 

Føler med dig og håber snart det er overstået 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Anonym trådstarter

Kærlighedskartoflen skriver:

Det er ulideligt 

Føler med dig og håber snart det er overstået 

Tak 

håber virkelig også det er væk imorgen.  Tog mig selv i, at vrisse total af mine børn imorges - fordi jeg simpelthen bare følte det hele snart brændte i stykker og det kløede så Sindsygt. Øv. Stakkels børn 

Anmeld Citér

25. januar 2019

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Anonym skriver:

Tak 

håber virkelig også det er væk imorgen.  Tog mig selv i, at vrisse total af mine børn imorges - fordi jeg simpelthen bare følte det hele snart brændte i stykker og det kløede så Sindsygt. Øv. Stakkels børn 

Ja jeg bruger a38. Indtil pillerne virker. Åh det køler så skønt.. Rigtig længe.. ������

Anmeld Citér

26. januar 2019

Anonym trådstarter

AnjaZenia skriver:

Ja jeg bruger a38. Indtil pillerne virker. Åh det køler så skønt.. Rigtig længe.. ������

Det vil jeg hulske tak!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.