Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der mon nogen, som har haft svamp i skeden og har prøvet at behandle med en pille som skulle sluges?
Jeg fik en igår, men mærker ingen bedring. Har I oplevet at skulle have mere end én?
Måske der er en læge til stede, som ved noget??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pillen har for mig virket inden for 12 timer, hvor cremen ingenting har gjort før efter en uge. Kan være du skal se lægen igen.
Miti's mama skriver: Pillen har for mig virket inden for 12 timer, hvor cremen ingenting har gjort før efter en uge. Kan være du skal se lægen igen.
Tak for svar. Jeg vil helt sikkert ringe til dem igen imorgen - hvis ikke der sker noget vildt i nat og det pludselig bare er væk
Anonym skriver: Er der mon nogen, som har haft svamp i skeden og har prøvet at behandle med en pille som skulle sluges? Jeg fik en igår, men mærker ingen bedring. Har I oplevet at skulle have mere end én? Måske der er en læge til stede, som ved noget??
Fluconazol er en pille som fås i 150 mg og 50 mg
dem på 50mg skal tages en gang om dagen gennem en uge og dem 150mg tager man over 4 dage.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke du har fået. Men det er dem jeg tager når jeg rammes
AnoMor skriver: Fluconazol er en pille som fås i 150 mg og 50 mg dem på 50mg skal tages en gang om dagen gennem en uge og dem 150mg tager man over 4 dage. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke du har fået. Men det er dem jeg tager når jeg rammes
Jeg fik kun én ag 150gram
Når jeg har været i behandling med piller (og det har jeg været RIGTIG mange gange), så har se først virket efter et par dage
Anonym skriver: Jeg fik kun én ag 150gram
1 kapsel a 150 mg er standard dosering ved personer som ikke normalt plejer at have problemer med svamp. Så du har fået korrekt dosering.
Jeg skal ofte have 2 piller inden det virker ring til lægen og gå en pille mere
Tak for jeres svar! Jeg får en pille mere idag
Kærlighedskartoflen skriver: Når jeg har været i behandling med piller (og det har jeg været RIGTIG mange gange), så har se først virket efter et par dage
Tak for svar. Det sagde læge sekretæren også - hun fik dog bestilt en mere, til hvis det nu ikke var væk imorgen. Så er der lang rid til mandag, med ildebrand i undervognen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128