Smerter ved orgasme - nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.526 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Tulle28

Hej piger,

Efter jeg er blevet gravid, synes jeg mine orgasmer er blevet mere intense - mere "krampeagtige":-) Men igår da jeg var sammen med min kæreste og fik orgasme gjorde det simpelthen så ondt i mit underliv - nærmest så ondt så jeg blev bange for om der var noget i vejen med baby. Nogen af jer andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

christina2412

hejsa.

det er pga livmoderen reagere på du får orgasme. den trækker sig sammen i forbindelse med orgasme, du kan også opleve der kommer råmælk ud af dine bryster, når du bliver ophidset, i forbindelse med sex. det er helt normalt

og der sker IKKE din baby noget ved at dyrke sex

christina 36+4

Anmeld

4. november 2009

Tvilling

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Efter jeg er blevet gravid, synes jeg mine orgasmer er blevet mere intense - mere "krampeagtige":-) Men igår da jeg var sammen med min kæreste og fik orgasme gjorde det simpelthen så ondt i mit underliv - nærmest så ondt så jeg blev bange for om der var noget i vejen med baby. Nogen af jer andre der har prøvet det?

Jep og det er ikke særlig rart. Øger ikke HELT lysten til sex. Hos mig ihvertfald. Det gjorde SÅ ondt og krampeagtigt som du beskriver det. Først var det WAUWWWW, men så AVVVVVV.

Anmeld

4. november 2009

Maise

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Man kan få plukveer når man får orgasme, som er helt normalt. Men selvfølgelig ikke rart når det gør ondt.

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Kender ikke til det at det gør ondt.... Men tror også det er megt alm, det er jo fordi din livmoder trækker sig sammen... Prøv avt at mærke på din mave efter en orgasme, så ville du kunne mærke præcis hvor din livmoder er, og mærke den er helt hård, og ja den kan godt være øm....

Mine prgasmer har aldrig fejlet noget, men de er bestemt ikke blevet værre efter jeg er blevet gravid... De vare meget længere og er meget beder end før! Startede ellers med bestemt ingen sexlyst at have, men efter jeg fandt ud af orgasmerne er beder nu, så kan jeg ik få nok....

Anmeld

4. november 2009

Sophia'smor

LouiseLarsen skriver:

Kender ikke til det at det gør ondt.... Men tror også det er megt alm, det er jo fordi din livmoder trækker sig sammen... Prøv avt at mærke på din mave efter en orgasme, så ville du kunne mærke præcis hvor din livmoder er, og mærke den er helt hård, og ja den kan godt være øm....

Mine prgasmer har aldrig fejlet noget, men de er bestemt ikke blevet værre efter jeg er blevet gravid... De vare meget længere og er meget beder end før! Startede ellers med bestemt ingen sexlyst at have, men efter jeg fandt ud af orgasmerne er beder nu, så kan jeg ik få nok....

Kan du simpelhen ikke få nok,

Jeg har dog aldrig prøvet det, men lysten til sex er

Anmeld

22. december 2009

Sisley

Min livmoder bliver også stenhård efter hver orgasme, men det forsvinder igen efter kort tid. I begyndelsen af min graviditet kunne det godt tangere til at gøre ondt, men rigtig smertefuldt var det altså ikke. Man bliver lidt forskrækket indtil man finder ud af hvad det er og som en anden skrev, er der intet farligt ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.