Mindede jeres fødsel om jeres mors?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - det er nok meget individuelt.

Tror jeg skal nøjes med at håbe på at fødslen ikke trækker ud - men omvendt heller ikke gå og tro at fordi min mor fødte hurtigt - ja så gør jeg også.

Så kan jeg da forhåbentlig kun blive positivt overrasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Berg

Både min mor og jeg har haft hurtige nemme fødsler, min mors dog lidt længere end mine.

Min bror blev født på 8 timer og jeg på 6 timer

Mine fødsler har taget henholdsvis godt 2 timer første gang og sølle 15 minutter 2. gang

Mine fødsler kan faktisk bedre sammenlignes med min kusines, der har haft 2 lyn fødsler.

Anmeld

19. oktober 2009

Nybagt mor

Berg skriver:

Både min mor og jeg har haft hurtige nemme fødsler, min mors dog lidt længere end mine.

Min bror blev født på 8 timer og jeg på 6 timer

Mine fødsler har taget henholdsvis godt 2 timer første gang og sølle 15 minutter 2. gang

Mine fødsler kan faktisk bedre sammenlignes med min kusines, der har haft 2 lyn fødsler.

Wow - det var da helt vildt

Anmeld

20. oktober 2009

Nanna1985

Nej desværre.. Min mor fødsel med mig tog 8 timer i alt..

Jeg lå med vores første datter i 2 døgn med veer og det endte i aks

Med nr. 2 tog det 23 timer & 25 minutter.. Fødte normalt.. God oplevelse

Anmeld

20. oktober 2009

Lise

Næææh, det tror jeg ikke..

Min mor kunne ikke føde min storebror - ved ikke helt hvorfor. Måske stod han skævt, måske åbnede hun sig bare ikke. Det endte i hvert fald med akut kejsersnit.

Jeg kom til verden ved planlagt kejsersnit.

Min søns fødsel tog otte timer fra vandafgang til fødsel. Den gik faktisk lige efter bogen. Håber at det går lige så godt næste gang (selvom det var hårdt og gjorde nas!).

Lise 19+5

Anmeld

20. oktober 2009

starsofheaven

da jeg fødte vores datter gik hele forløbet fuldstændig som da min mor fik mig. hele fødslen varede 3 døgn og det samme gjorde det med min mor. Jeg blev taget med sugekop til sidst fortalte min mor og det samme skete da jeg skulle føde min datter, hun lagde sig skævt i mens jeg skulle presse hende ud og lige præcis det samme skete med min mor da hun sku ha mig, så JA man må sige at det var fuldstændig ens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.