Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WiitrioeN skriver: det ligger lige ved siden af det blå markede (staves)
det ligger lige ved siden af det blå markede (staves)
Ah oki
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver: Ah oki
det er ihvertfald der jeg vil købe tøj til daniella hvis vi skulle bruge noget pænt tøj, men det var også der jeg vil købe til min dreng hvis jeg havde sådan en...
WiitrioeN skriver: det er ihvertfald der jeg vil købe tøj til daniella hvis vi skulle bruge noget pænt tøj, men det var også der jeg vil købe til min dreng hvis jeg havde sådan en...
Hvad er deres prisklasse og hvornår har de åben?
suanne85 skriver: Hvad er deres prisklasse og hvornår har de åben?
åh kan ik huske deres priser men mener det er noget i alle pris klasser, og kan ikke huske hvornår de åbner men det kan du jo kigge på deres hjemme side, www.bornebiksen.dk altså det er derude vi har købt mange af vores ting til Daniella ov vi har og havde heller ikke meget at gøre med...
WiitrioeN skriver: åh kan ik huske deres priser men mener det er noget i alle pris klasser, og kan ikke huske hvornår de åbner men det kan du jo kigge på deres hjemme side, www.bornebiksen.dk altså det er derude vi har købt mange af vores ting til Daniella ov vi har og havde heller ikke meget at gøre med...
Oki, vil jeg da lige kigge ud. Kan jo være vi finder noget vi kan lide der
suanne85 skriver: Oki, vil jeg da lige kigge ud. Kan jo være vi finder noget vi kan lide der
så må du lige skrive en sms og fortælle mig om i fandt noget
WiitrioeN skriver: så må du lige skrive en sms og fortælle mig om i fandt noget
Det skal jeg gøre. Og de er oppe i str 86 også?
suanne85 skriver: Det skal jeg gøre. Og de er oppe i str 86 også?
tror jeg men tør ikke helt at udtale mig da det er ved at være et stykke tid jeg var derinde sidst men syntes bare de havde et stort udvalg i fest tøj til børn
WiitrioeN skriver: tror jeg men tør ikke helt at udtale mig da det er ved at være et stykke tid jeg var derinde sidst men syntes bare de havde et stort udvalg i fest tøj til børn
Oki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128