Har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.485 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Vingummien

til noget med tøj. Skal have købt nyt tøj til Emil og vi skal jo til fødselsdag osv. Nogen der kender nogle gode tøj butikker til børn som ligger i nærheden af Randers, f.eks Viborg osv.

Kender dem her i Randers og syntes det er det samme tøj de har hele tiden og vil gerne have noget specielt til det hvis vi får penge til det inden vi skal til fødselsdag.

Og skal være en butik jeg kan gå ind i for at være sikker det passer ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Vingummien

Ingen

Anmeld

19. oktober 2009

Tynen

Der er mange børnetøjsbutikker i Viborg - men egentlig synes jeg at Viborg er en ret fesen by at købe tøj i.
Eller.. Byen er faktisk bare fesen generelt

Var helt vild med at tøffe rundt og ose i Randers dengang jeg arbejdede der.. Synes den var så meget federe..

Bla bla bla.. Det var slet ikke det du spurgte om..

Udover Nameit, Seeds (Hed Mini-Dress engang) og H&M er der nogle få butikker hvor de sælger de lidt dyre mærker i forhold til de 3 andre (Men så er det også mere specielt og ikke det samme som de har de andre steder)  - ElleBelle, Englebørn&Vildbasser, ClaraH m.m.

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Der er mange børnetøjsbutikker i Viborg - men egentlig synes jeg at Viborg er en ret fesen by at købe tøj i.
Eller.. Byen er faktisk bare fesen generelt

Var helt vild med at tøffe rundt og ose i Randers dengang jeg arbejdede der.. Synes den var så meget federe..

Bla bla bla.. Det var slet ikke det du spurgte om..

Udover Nameit, Seeds (Hed Mini-Dress engang) og H&M er der nogle få butikker hvor de sælger de lidt dyre mærker i forhold til de 3 andre (Men så er det også mere specielt og ikke det samme som de har de andre steder)  - ElleBelle, Englebørn&Vildbasser, ClaraH m.m.

Arj arj arj, stop så.

Klars H og Elle Belle er da fantastiske butikker.

Og her burde du så smide et link til din Mamma's shop!!!

Anmeld

19. oktober 2009

Tynen

Mebach skriver:

Arj arj arj, stop så.

Klars H og Elle Belle er da fantastiske butikker.

Og her burde du så smide et link til din Mamma's shop!!!

Synes du?

.. Hmm.. Måske er det bare finanskrisen der trykker så

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Synes du?

.. Hmm.. Måske er det bare finanskrisen der trykker så

Arj, kom nu med det link.

(med andre ord; jeg aner ikke hvordan man får ordet link til at lyse blåt, mangler en vejleder udi link-smidningen...)

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

til noget med tøj. Skal have købt nyt tøj til Emil og vi skal jo til fødselsdag osv. Nogen der kender nogle gode tøj butikker til børn som ligger i nærheden af Randers, f.eks Viborg osv.

Kender dem her i Randers og syntes det er det samme tøj de har hele tiden og vil gerne have noget specielt til det hvis vi får penge til det inden vi skal til fødselsdag.

Sorry Susanne, her er linket:

www.sweet-design.dk

Anmeld

19. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

børne biksen i låsby har rigtig meget fedt tøj til festlige lejligheder til børn

Anmeld

20. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

børne biksen i låsby har rigtig meget fedt tøj til festlige lejligheder til børn

Hvor er det ?

Anmeld

20. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Hvor er det ?

det ligger lige ved siden af det blå markede (staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.