Jeg skal altså lige af med noget galde, eller ihvertfald mine frustrationer.
Jeg har før beklaget mig herinde over min svigerfamilie, og deres mangel på forståelse for hvad en ønskeseddel er.
Igen i år har der været problemer da Oliver havde fødselsdag, og jeg føler virkelig ikke de respektere mig og mine ønsker for mit barn. Jeg havde håbet at de i det mindste så ville lytte her til jul (vi skal holde jul i et lejet sommerhus, og jeg havde håbet på små gaver. Gerne penge da vi snart skal til at lave hans værelse). Men i fredags får jeg så en melding fra min svigerinde om at de allerede har købt Oliver's julegave og den fylder HELE bagagerummet!!!!!! For mig er det virkelig respektløst og jeg fatter ikke hvorfor det er at de ikke gider høre på mig.
Vi plejer altid at give vores niecer og nevøer chokoladejulekalendre, men i år er vi blevet spurgt om de ikke kan få noget andet end chokolade da de prøver at være mere sunde. Og jeg havde i arrigskab besluttet mig for at jeg ville lave samme nummer mod dem, men det er jo børnene det går ud over og det er absolut ikke fair!
Men jeg føler mig bare så magtesløs og aner ikke mine levende råd om hvordan jeg skal få dem til at forstå der er altså en mening med de ting der står på Oliver's ønskeseddel og det er ikke for sjov når han kun ønsker sig penge.
Puha det blev en lang smørre, men hvis du har læst med så langt siger jeg MANGE TAK! Og hvis der så også lige var et godt råd ville jeg bliver super glad 
Knus Nadi
Anmeld