Fritid intresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2019

BabyMama2016

Hej

hvornår meldte i jeres børn til diverse fortids ting.

vi gerne ha vores næsten 4 årig dreng skal gå til et instrument, hvor er det perfekte tidspunkt st starte dem op på det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2019

Babilooo

BabyMama2016 skriver:

Hej

vi gerne ha vores næsten 4 årig dreng skal gå til et instrument, hvor er det perfekte tidspunkt st starte dem op på det? 

Tror ærligt talt at de fleste drenge ikke kan holde koncentrationen til st lære et instrument når de er 4. Min på 5 ville ikke kunne.

jeg startede selv op på klaver som 8 årig det var en fin alder. Der er nogle i min søns klasse( 8 år) som også spiller bla guitar og violin.

generelt tror jeg st 8 er en fin alder at starte. 

Anmeld Citér

6. januar 2019

God-mor

BabyMama2016 skriver:

Hej

Min datter har gået til musik fra hun var 2 til hun var 4. Det var hun meget glad for. Nu er hun snart 6 år og har gået til ridning det sidste halve år, og er helt bidt af det. Syntes det er vigtigt at ens børn har nogle sunde fritids fritidsinteresser, og jeg syntes da bare i skal prøve at melde jeres søn til musik. Det er jo ikke værre end at hvis det ikke er noget for ham, så melder i ham ud

Anmeld Citér

6. januar 2019

Christabelle

Min datter har gået til gymnastik siden vi gik til mor/far/barn da hun var 2,5 år. Hun er 5 nu og går på et begynder-springhold. 

Anmeld Citér

6. januar 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tænker at melde min datter til børne-koret i kirken når hun bliver 5 år, til sommer. Hun har ikke gået til noget indtil nu fordi det simpelthen ikke har været muligt pga sengetider. Meen nu kan hun efterhånden godt klare at være lidt længere oppe, og så slutter kor ikke alt for sent 

Anmeld Citér

6. januar 2019

Lje

BabyMama2016 skriver:

Hej

Vi gik til rytmik med vores søn fra 0,5 år til 2 år. Så skiftede vi til 'brug din krop-gymnastik', som han har gået til fra 2 år og slutter til sommer, hvor han bliver 4. Så starter han til fodbold (eget ønske).

For os er det vigtigt, at han går til en fysisk aktivitet 1 gang om ugen. Og gerne hvor vi også er fysiske sammen. Så til sommer skal vi sammen gå til familieidræt med alle mulige sjove ting. Primært udenfor. 

Vi skal dog - for at prøve noget nyt - gå til mor-barn-yoga 8 uger nu her fra næste uge. Mit barn har samme mængde temperament som mig, og nogle gange sætter frustrationerne sig fysisk i kroppen. Så det bliver forhåbentlig godt for os begge at lære lidt kropsro via yoga.

Vh.

Anmeld Citér

6. januar 2019

Anonym

Alle mine har startet mor/far-barn gymnastik som 3 årige, mor/far-barn svømning som 4 årige og ridning som 5-6 årige.  Ville gerne starte dem til klaver, men har haft svært ved at holde interessen. (Kan selv spille)

Vi er lidt begrænset af udbudet hvor vi bor, så alt kræver kørsel men må jo gøre, det man kan.

Anmeld Citér

6. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde først ordentlig ro og forståelse for øvning osv da jeg var 8 havde prøvet lidt forskelligt i 6-7 års alderen, men først som 8 årig faldt det på plads. Om det var fordi jeg fandt mit instrument eller det var alderen alene , er svært at sige  

Mine på 4 og 7 går begge til gymnastik, den mindste på et hold med forældre. 

Hvis dit barn gerne vil noget med musik, er musikalsk legestue måske en bedre idé til alderen det havde min gamle musikskole for børn i børnehave alderen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.