Jeg er selv hundeejer og har 4 hunde. Selv jeg ville da ikke bare have mine venner tog deres hund med hjem til mig uden min tilladelse. Vi har altid hundene med ned til min svigerfar, men han har altså også et meget stort hus og giga lukket have de kan få lov at boltre sig i +hans egen hund elsker at komme til at lege med vores. Det er blevet en selvfølge at de kommer med der, men ellers bliver de hjemme hvis vi skal hjem til andre. Det er jo ikke deres ansvar at vi har hunde, og de skal ikke have dem i deres hjem, hvis de ikke bryder sig om det. Vores er heldigvis meget opdragne (Jagthunde) så de gør præcis hvad der bliver sagt og går ikke i op i møbler, så de meget få gange vi har dem med, har vi deres kurve med og de får lov at ligge i dem i venners bryggers eller et værelse med et ben og gnasker i det, men det er yderst sjælent og det er altid med værterne tilladelse! Og skal nogle passe dem, bliver det i vores hjem. Aldrig vil jeg tage mine hunde med, bare fordi.
Det er helt okay at i siger fra, også specielt pga kattens ve og vel. Det er dens hjem, og skal ikke føle sig stresset grundet nogle hundeejere ikke kan lade sin hund blive hjemme i de timer de er ude.
Anmeld
Citér