Make up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2019

Mullemee

Anonym skriver:

Jeg har aldrig rigtig brugt make up- så er ret ny i den verden, trods min alder...40+!

Jeg har nu købt en cc cream fra la roche,  der skulle dække rødme. Det har jeg en del af, især på kinderne. Jeg har en primer og concealer...Og selvfølgelig en mineralsk pudder. Det er især pga rødmen ,jeg nu kaster mig over det her projekt.

Men hvordan gør jeg med den cc cream? Skal der noget under den? Primer FEKS? Og skal jeg have pudder på til sidst? Jeg vil gerne se så usminket ud som muligt, men alligevel gerne dække de røde kinder....Og så skal det være let og hurtigt at "fixe" om morgenen.

Råd og vejledning søges...

Jeg bruger meget YoiuTube til det med make up. Der er rigtig mange gode videoer om, hvordan man bruger make up og hvad der dækker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg har aldrig rigtig brugt make up- så er ret ny i den verden, trods min alder...40+!

Jeg har nu købt en cc cream fra la roche,  der skulle dække rødme. Det har jeg en del af, især på kinderne. Jeg har en primer og concealer...Og selvfølgelig en mineralsk pudder. Det er især pga rødmen ,jeg nu kaster mig over det her projekt.

Men hvordan gør jeg med den cc cream? Skal der noget under den? Primer FEKS? Og skal jeg have pudder på til sidst? Jeg vil gerne se så usminket ud som muligt, men alligevel gerne dække de røde kinder....Og så skal det være let og hurtigt at "fixe" om morgenen.

Råd og vejledning søges...

Kender godt til det med rødmen. Rødmer selv i “plamager” rundt omkring bla nederst på ansigtet tæt på kæben og så æblernekinderne. 

Har brugt en creme der hjælper på det. Synlige resultater efter lang tid, men det virker. Prøv at snakke med dem på apoteket. Hvorfor symptombehandle hvis du kan fjerne problemet/mindske det problemet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.