Make up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig rigtig brugt make up- så er ret ny i den verden, trods min alder...40+!

Jeg har nu købt en cc cream fra la roche,  der skulle dække rødme. Det har jeg en del af, især på kinderne. Jeg har en primer og concealer...Og selvfølgelig en mineralsk pudder. Det er især pga rødmen ,jeg nu kaster mig over det her projekt.

Men hvordan gør jeg med den cc cream? Skal der noget under den? Primer FEKS? Og skal jeg have pudder på til sidst? Jeg vil gerne se så usminket ud som muligt, men alligevel gerne dække de røde kinder....Og så skal det være let og hurtigt at "fixe" om morgenen.

Råd og vejledning søges...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den hurtige hverdags løsning til røde plamager og mørke rander, er dagcreme og concealer og færdig. Evt een løs pudder bare lige til at holde lidt ekstra på concealeren og mindske Shine fra evt fedtet hud.

Den mere dækkende udgave vil være dagcreme , primer, concealer, cc cream og så en løs pudder igen til at sætte make uppen og tage det værste Shine.

Anmeld Citér

2. januar 2019

Miti's mama

Hej! 

Jeg har ikke selv prøvet den creme du nævner, men jeg døjer også en del med rødme i ansigtet. Jeg sørger for at bruge en god ansigtscrub et par gange om ugen, og bruger derefter en foundation og en concealer og higlighter (under øjnene). Derudover bruger jeg en primer fra Elf som er antirødme. Jeg vil sige efter mange omgange fra professionelle råd der ikke virker, at du skal prøve dig frem, alles hud reagerer forskelligt.

Anmeld Citér

2. januar 2019

migxher

Jeg har ikke erfaring med den cc cream du nævner. Men prøv at fokuser på hudpleje hvis du ikke allerede gør det en god hudpleje rutine kan også gøre meget. 

Anmeld Citér

2. januar 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Prøv at læs om Rosacea og se om det er symptomer du kan genkende. For hvis det er, gør du det kun værre ved at bruge make-up. Så skal der den rigtige hudpleje til i stedet for. Men tænker den La roche Posay creme er til den type hud i forvejen. 

Anmeld Citér

2. januar 2019

Babilooo

Rækkefølgen de andre nævner er rigtig. Men jeg vil også anbefale dig at anskaffe dig en makeupbørste til foundation og concealer. Det bliver væsentlig mere naturligt og pænt påfører end hvis du gør det med fingrene. 

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym

Tjullehej skriver:

Rækkefølgen de andre nævner er rigtig. Men jeg vil også anbefale dig at anskaffe dig en makeupbørste til foundation og concealer. Det bliver væsentlig mere naturligt og pænt påfører end hvis du gør det med fingrene. 

Kan du anbefale nogen  

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym

Jeg har det nøjagtigt som dig.  De få gange jeg har givet mig i kast med noget har jeg endt med at ligne en maske også lidt fimrehår på kinderne er mere tydelige med makeup 

Skønt med gode råd 

Anmeld Citér

2. januar 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Kan du anbefale nogen  

Jeg har en fra Elisabeth Arden og Shisedo.

Bare gå ind i Matas og spørg efter det

Anmeld Citér

2. januar 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Kan du anbefale nogen  

Noget a la det her

https://www.google.dk/search?q=foundation+brush+elizabeth+arden&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjb9_2J_s_fAhUGaVAKHdibAscQ_AUoAXoECBgQAQ&biw=375&bih=553#imgrc=tKNdhqA_Y7wrpM

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.