agghh bliver bims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

bette

nogen råd????

hver eneste aften når mikkel er blevet puttet skal jeg derop 4-5 gange fordi han har smidt bamser, pude, dyne OG madressen ud af sengen... suk..

hva gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Mie A

Har du prøvet med gaffatape

Ej, jeg har virkelig ingen ideer - græder han eller kalder han på dig??

Anmeld

18. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Hvis han stadig er i tremme seng så lav sådan han selv kan komme ud af den. eller over i en lidt større seng så skal han bare lære at blive i den.

Niels er lige komme i voksen seng og det er gået uden problemer. Vi startet med at tage fronten af hans tremme seng, hvor han selv hjalp med det og vi har ikke været oppe for at ligge ham i seng iigen en eneste gang.

Joan

Anmeld

18. oktober 2009

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis han stadig er i tremme seng så lav sådan han selv kan komme ud af den. eller over i en lidt større seng så skal han bare lære at blive i den.

Niels er lige komme i voksen seng og det er gået uden problemer. Vi startet med at tage fronten af hans tremme seng, hvor han selv hjalp med det og vi har ikke været oppe for at ligge ham i seng iigen en eneste gang.

Joan

kan man godt tage tremmerne af en alm tremmeseng? altså uden den vipper eller bliver ustabil?

hmm.. har også tænt på at skaffe en junior seng til ham.. evt til jul..
frygter bare at vi skal ligge ham i seng hundrede gange når det er

Anmeld

18. oktober 2009

bette

Mie A skriver:

Har du prøvet med gaffatape

Ej, jeg har virkelig ingen ideer - græder han eller kalder han på dig??

han hverken kalder eller græder.. han smider bare rundt med det..
og så er jeg jo nødtil at gå op og ordne sengen inden han kan sove..
men han gør det jo flere gange.. grr

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

bette skriver:

kan man godt tage tremmerne af en alm tremmeseng? altså uden den vipper eller bliver ustabil?

hmm.. har også tænt på at skaffe en junior seng til ham.. evt til jul..
frygter bare at vi skal ligge ham i seng hundrede gange når det er

Vi frygtede også at Simon ville komme rendende 1000 gange, da vi skiftede til juniorseng - men det var helt smertefrit. Heldigvis!! Tror ligesom Joan, at det nok er løsningen for jer.

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

bette skriver:

han hverken kalder eller græder.. han smider bare rundt med det..
og så er jeg jo nødtil at gå op og ordne sengen inden han kan sove..
men han gør det jo flere gange.. grr

Hvad ville der ske, hvis du ignorede det??

(Ja, fyha Mie, onde mor!!)

Anmeld

18. oktober 2009

bette

Mie A skriver:

Hvad ville der ske, hvis du ignorede det??

(Ja, fyha Mie, onde mor!!)

så sover han jo aldriig..
og så bliver han jo kold og ligger på en hård overflade.. (træ)

Anmeld

18. oktober 2009

bette

Mie A skriver:

Vi frygtede også at Simon ville komme rendende 1000 gange, da vi skiftede til juniorseng - men det var helt smertefrit. Heldigvis!! Tror ligesom Joan, at det nok er løsningen for jer.

tror du har ret... de rkan han ik bare lige løfte madrassen op

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

Ja, jeg vil nok også prøve med en juniorseng. Iza hylede og skreg, når hun skulle i seng og vågnede tilsidst 117 gange om natten og ruskede i tremmerne. Vi frygtede også, at vi skulle ind og lægge hende i seng igen hele tiden, men det gik rigtigt fint. De første 2 aftner stod hun dog op ret mange gange, men grinede lystigt. Vi var MEGET bestemte og kort for hovedet, når vi gik ind for at lægge hende i sengen igen og det tog så de her 2 aftner, så sov hun fint og sødt. Nu kommer hun så dappende ind om natten til os, men det har vi løst med en madras på gulvet opredt med dyne og pude, hvor hun bare lægger sig uden vi vågner. Hellere det end alle de andre kampe, gråd og vågne nætter

Men altså - det kan jo også være en periode. Vi har nemlig også lige haft den med Iza. Det varede en måneds tid, men nu falder hun fint i søvn igen med det samme stort set hver aften....hvis ikke hun ligger og glor længe ud i luften, inden hun falder i søvn....men i søvn falder hun, uden vi skal gøre så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.