Hvor lang tid gik der før i testede positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Jeg vil klart anbefale dig at forsøge at vente med at teste til testdag, så kan du bruge svaret og får et tydeligere ja eller nej 

Med vores nr 1 testede jeg 4+2, svagt positivt. 

Med vores nr 2 testede jeg negativt 3+4 men positivt 4+1. 

Det vil jeg også helt klart forsøge på hvis jeg er så uheldig at den ikke er der denne gang, men er så pokkers utålmodig men må jeg lige arbejde på! For man bliver så træt af at se på så mange negative tests!

men godt at høre du testede positivt 4+2, så langt er jeg imorgen hvis jeg er gravid. Jeg skulle have min menstruation idag, men den er heldigvis ikke kommet endnu. Så det er jo så 1 dag jeg er gået over tid hvis den heller ikke kommer imorgen, ville du synes jeg stadig skulle vente lidt med at teste eller tænker du jeg godt kan teste imorgen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2018

Anonym trådstarter

fehår skriver:

I mine sidste to graviditeter har jeg testet negativt 3+3 og meget svagt positivt 3+4. 3+4 var stregen svag, men havde farve i. Begge gange har jeg testet tidligt, fordi jeg instinktivt vidste, jeg var gravid (men havde ingen symptomer). 

Det har selvfølgelig haft den store ulempe, at jeg har været meget nervøs for en biokemisk graviditet, som der er stor risiko for, når man tester så tidligt. Ideelt set burde jeg have ventet til testdag, men jeg er ikke så god til det med tålmodighed.

Jeg synes også min mavefornemmelse har sagt at jeg er gravid, også en af grundene til jeg testede tidligt, samt jeg også er meget utålmodig men de har jo så været negative. Men er det ikke også forskelligt hvor meget hcg man udskiller og hvornår det udskilles?

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg har haft lidt svingende mens, så jeg har hver gang ventet til jeg var Ca 5+0 inden jeg testede, og den var bragende positiv hver gang. Jeg har ikke haft symptomer inden test ud over en instinktiv følelse af, at jeg var gravid. 

Jeg har også haft svingende mens, så måske jeg også bare skulle prøve at vente lidt længere tid? Selvom jeg synes det et en hård ventetid! Jeg synes jo også min mavefornemmelse fortæller mig at jeg er gravid, så derfor tog jeg også tidlige test og så begynder jeg lidt og have blandede fornemmelser omkring det når de kom tilbage negativ det er selvfølgelig det jeg kunne undgå hvis jeg bare tog mig sammen og ventede med at  teste

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hooold da op, troede ikke man først kunne teste så sent så er der stadig håb og chance for positiv test er det fordi nogen kvinder ikke producerer så meget hcg som andre eller? Ved du det?

Nogle producerer langsommere end andre. Det sker sjældent. Men dog forekommer det. 

Kan også være fordi man har haft ÆL senere end forventet. 

Anmeld Citér

21. december 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Det vil jeg også helt klart forsøge på hvis jeg er så uheldig at den ikke er der denne gang, men er så pokkers utålmodig men må jeg lige arbejde på! For man bliver så træt af at se på så mange negative tests!

men godt at høre du testede positivt 4+2, så langt er jeg imorgen hvis jeg er gravid. Jeg skulle have min menstruation idag, men den er heldigvis ikke kommet endnu. Så det er jo så 1 dag jeg er gået over tid hvis den heller ikke kommer imorgen, ville du synes jeg stadig skulle vente lidt med at teste eller tænker du jeg godt kan teste imorgen? 

Den dag du skulle have din mens er du 4+0, så 4+2 er to dage efter forventet dag. Men om du tester 4+1 eller 4+2 er nok ligemeget 

Men man kan sige, jo længere du kan vente jo bedre ( altså selvfølgelig ikke flere måneder) En ting er at testene så uden tvivl vil være positive hvis du er gravid en anden ting er, at er du ikke gravid når din mens at komme uden du behøver glo på de der grimme negative test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.