Hvor lang tid gik der før i testede positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2018

Anonym trådstarter

Hej med jerjeg er ny herinde og det er min kæreste og jeg’s første projekt baby

Jeg skal (forhåbentlig ikke) have min menstruation imorgen, men har testet bragende negativ igår:/ og jeg har følt mig så gravid! Jeg har haft uro i underlivet, sådan en murren, stort set hver eneste dag, det har jeg aldrig oplevet før, jeg har haft en snært af kvalme og har haft de vildeste humørsvingninger jeg har i den sidste uge haft smerter i lænden også!

så jeg er egentlig nysgerrig på at høre om der er mange er jer der først har testet positiv på eller efter menstruations dagen? 

Krydser fingre for at der er håb endnu!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2018

Black Rose

Anonym skriver:

Jeg skal (forhåbentlig ikke) have min menstruation imorgen, men har testet bragende negativ igår:/ og jeg har følt mig så gravid! Jeg har haft uro i underlivet, sådan en murren, stort set hver eneste dag, det har jeg aldrig oplevet før, jeg har haft en snært af kvalme og har haft de vildeste humørsvingninger jeg har i den sidste uge haft smerter i lænden også!

så jeg er egentlig nysgerrig på at høre om der er mange er jer der først har testet positiv på eller efter menstruations dagen? 

Jeg testede ikke før udeblevet menstruation. Min test var der ingen tvivl om var positiv fra start. Alle de der “symptomer” synes jeg det virker til, at mange føler de har, når de prøver at blive gravide. Ærligt tror jeg en stor del er psykisk.. ikke at du ikke kan være gravid, men det kan også bare være fordi mens er på vej.

Jeg mærkede intet af det du beskriver, da jeg var gravid. Kun meget ømme bryster, som var grunden til, at jeg testede den dag jeg gjorde  Igen, det kan være meget forskelligt fra person til person, så det er ikke for at udelukke en graviditet, men jeg tror ikke du skal lægge alt for meget i diverse symptomer, før din menstruation udebliver og du kan tage en graviditetstest.

Håber på en positivt test til dig en af de kommende dage  og glædelig jul 

Anmeld Citér

19. december 2018

Anonym trådstarter

Black Rose skriver:

Jeg testede ikke før udeblevet menstruation. Min test var der ingen tvivl om var positiv fra start. Alle de der “symptomer” synes jeg det virker til, at mange føler de har, når de prøver at blive gravide. Ærligt tror jeg en stor del er psykisk.. ikke at du ikke kan være gravid, men det kan også bare være fordi mens er på vej.

Jeg mærkede intet af det du beskriver, da jeg var gravid. Kun meget ømme bryster, som var grunden til, at jeg testede den dag jeg gjorde  Igen, det kan være meget forskelligt fra person til person, så det er ikke for at udelukke en graviditet, men jeg tror ikke du skal lægge alt for meget i diverse symptomer, før din menstruation udebliver og du kan tage en graviditetstest.

Håber på en positivt test til dig en af de kommende dage  og glædelig jul 

Jeg siger også til mig selv det nok også kan være mig selv der psyker min krop til det, men så igen synes jeg ikke jeg har tænkt og spekuleret vildt meget over det, men det kan jo sagtens være den er blevet psyket lidt ubevidst�� 

men mange tak for svar! Jeg vil prøve ikke at lægge så meget i symptomerne og bare tage det som det kommer. Håber på min menstruation bliver væk og først der tager jeg test igen

glædelig jul til dig også

Anmeld Citér

20. december 2018

Birthdaybaby

Jeg har ikke prøvet at teste før jeg skulle have haft mens. Det er der jo ikke grund til. ;-)

men begge gange har min test kun været ganske svag (nærmest usynlig) positiv 4+2. 

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Der gik 10 dage over før jeg kunne teste positivt 

Anmeld Citér

20. december 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg vil klart anbefale dig at forsøge at vente med at teste til testdag, så kan du bruge svaret og får et tydeligere ja eller nej 

Med vores nr 1 testede jeg 4+2, svagt positivt. 

Med vores nr 2 testede jeg negativt 3+4 men positivt 4+1. 

Anmeld Citér

20. december 2018

fehår

I mine sidste to graviditeter har jeg testet negativt 3+3 og meget svagt positivt 3+4. 3+4 var stregen svag, men havde farve i. Begge gange har jeg testet tidligt, fordi jeg instinktivt vidste, jeg var gravid (men havde ingen symptomer). 

Det har selvfølgelig haft den store ulempe, at jeg har været meget nervøs for en biokemisk graviditet, som der er stor risiko for, når man tester så tidligt. Ideelt set burde jeg have ventet til testdag, men jeg er ikke så god til det med tålmodighed.

Anmeld Citér

20. december 2018

Stivdie

Jeg har haft lidt svingende mens, så jeg har hver gang ventet til jeg var Ca 5+0 inden jeg testede, og den var bragende positiv hver gang. Jeg har ikke haft symptomer inden test ud over en instinktiv følelse af, at jeg var gravid. 

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Jeg har ikke prøvet at teste før jeg skulle have haft mens. Det er der jo ikke grund til. ;-)

men begge gange har min test kun været ganske svag (nærmest usynlig) positiv 4+2. 

Jeg er også træt af mig selv over jeg ikke venter til testdag, men er bare så pokkers utålmodig 

jeg tager en ny test imorgen, da jeg er 4+2 hvis jeg er gravid, og har menstruationsdag idag og der er heldigvis ikke kommet noget endnu, så håber på der kan komme ind positiv test imorgen, men prøver på ikke at køre mine forhåbninger for højt op

Anmeld Citér

20. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der gik 10 dage over før jeg kunne teste positivt 

Hooold da op, troede ikke man først kunne teste så sent så er der stadig håb og chance for positiv test er det fordi nogen kvinder ikke producerer så meget hcg som andre eller? Ved du det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.