Anonym skriver:
Hej med jer
jeg er ny herinde og det er min kæreste og jeg’s første projekt baby
Jeg skal (forhåbentlig ikke) have min menstruation imorgen, men har testet bragende negativ igår:/ og jeg har følt mig så gravid! Jeg har haft uro i underlivet, sådan en murren, stort set hver eneste dag, det har jeg aldrig oplevet før, jeg har haft en snært af kvalme og har haft de vildeste humørsvingninger
jeg har i den sidste uge haft smerter i lænden også!
så jeg er egentlig nysgerrig på at høre om der er mange er jer der først har testet positiv på eller efter menstruations dagen?
Krydser fingre for at der er håb endnu! 
Jeg testede ikke før udeblevet menstruation. Min test var der ingen tvivl om var positiv fra start. Alle de der “symptomer” synes jeg det virker til, at mange føler de har, når de prøver at blive gravide. Ærligt tror jeg en stor del er psykisk.. ikke at du ikke kan være gravid, men det kan også bare være fordi mens er på vej.
Jeg mærkede intet af det du beskriver, da jeg var gravid. Kun meget ømme bryster, som var grunden til, at jeg testede den dag jeg gjorde
Igen, det kan være meget forskelligt fra person til person, så det er ikke for at udelukke en graviditet, men jeg tror ikke du skal lægge alt for meget i diverse symptomer, før din menstruation udebliver og du kan tage en graviditetstest.
Håber på en positivt test til dig en af de kommende dage 
og glædelig jul
Anmeld
Citér