xStinepigen skriver:
Sidder Her og venter på, at keg på et eller anset tidspunkt kan komme igennen Køen til min søns ørelæge, men den er fyldt 
kan man godt få høre testet en 3 årig? Han er MEGET højlydt, bare i alm leg og snak. Han har haft fået lagt dræn en gang, men er i tvivl om de stadig fungere. Han larmer rigtigt meget, i snak og leg, men er ikke selv særligt god til høje udvande lyde? Jeg er selv bruger af høreapparat, med arveligt høretab samt høretab fra mellemørebetændelser, arvæv i ørene osv.
Men er det muligt at få høre testet så lille en størrelse?
Jeg tænker at I vil blive sendt på en offentlig høreklinik, jeg ved ikke om praktiserende ørelæge har det rigtige udstyr.
Nu ved jeg ikke hvor du er fra, og hvor lang ventetiden er på nærmeste offentlige høreklinik, men jeg ville nok kigge lidt på ventelisterne og evt gå efter det sygehus med korteste ventetid.
Jeg ved så heller ikke om der er andre ventetider for Børne audiometri..
Uanset hvad, vil i skulle behandles i offentligt regi, da private klinikker ikke må behandle børn (herunder også selve høreprøven).
Men du kan sagtens få testet en 3 årig... Jeg var lidt bekymret for hvorvidt en 3 årig kan deltage i høreprøven, men de har specielle metoder for de små :-) og er det helt tosset, så kan de måle på måder hvor barnet ikke aktivt skal respondere i testen :-)
Håber det hjalp dig videre:-)
Anmeld
Citér